ورزش

۴۸۰ کشتی‌گیر نوجوان خراسانی در مسابقات قهرمانی خراسان رضوی به رقابت پرداختند

کشتی

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی استان طی دو روز گذشته با حضور ۴۸۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی مشهد برگزار شد.

 محمود یعقوبی  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: مسابقات رده سنی نوجوانان قهرمانی استان با استقبال چشمگیری رو به رو بود چرا که بیشتر کشتی گیران نوجوان از سراسر شهرستان‌ها برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند.

وی با  اشاره به برگزاری مسابقات آزاد افزود: مسابقات کشتی آزاد با حضور 360 کشتی‌گیر پیگیری شد که در پایان تیم مشهد مقام اول را کسب کرد و تیم‌های جبهه مقاومت قوچان، سبزوار، چناران، مه ولات و تربت حیدریه به ترتیب در رده‌های دوم تا ششم قرار گرفتند.

یعقوبی با اشاره به نتایج انفرادی این دوره از مسابقات عنوان کرد: مجتبی عرفانی، امیر حسین ولی زاده، یوسف سلیمانی، سجاد ترغو، سعید سالاری، اسماعیل ناظریان، ابوالفضل نور افشان، علیرضا صحرایی، سهیل یوسفی و شایان گشایشی در اوزان  مختلف مقام برتر را کسب کردند.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی با بیان این مطلب که مسابقات فرنگی با حضور 120 کشتی‌گیر برگزار شد خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم مشهد مقام برتر را بدست آورد و تیم‌های نیشابور، فریمان، قوچان، سرخس و مه ولات به ترتیب در اوزان دوم تا ششم قرار گرفتند همچنین مهدی بیدل، علی فرهمند،سینا رضایی،احمد رضا روشنگر،کیوان مالکی، محمد جواد گلاوی، پوریا حق بین، امیر حسین ریحانی، محمد معتمد و محمد جواد موسی آبادی در اوزان‌های کشتی فرنگی انفرادی به مقام اول رسیدند و نفرات برتر این دوره به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا