مشهد

۴ زائر سوئدی در حرم رضوی به دین مبین اسلام مشرف شدند

حرم امام رضا(ع)

۴ زائر سوئدی در نخستین سفر خویش به حرم مطهر رضوی با گفتن شهادتین دین اسلام را پذیرفته و مذهب تشیع را برای خویش برگزیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از آستان نیوز، یکی از این چهار زائر سوئدی به نام لیف یونس اپلگرن درباره تشرف خود به دین اسلام اظهار داشت: یکی از عواملی که سبب شد من به دین اسلام روی آورم، همسرم بوده که در سال گذشته مسلمان شد و ایشان مرا برای تشرف به اسلام بسیار یاری کرده است.

وی بیان کرد: بنده در نیروی انتظامی مشاور هستم و تلاش دارم بسیاری از جوانان را به مسیر صحیح در زندگی هدایت کنم. خداوند نیز در این راه، نعمت ارزشمند هدایت را به من عنایت کرد.

لیف یونس اپلگرن عنوان کرد: مذهب تشیع عاملی می‌شود تا انسان دچار تحول شود و از درون پیشرفت فراوانی داشته باشد.

وی با اشاره به مطالعات مربوط به این موضوع اظهار داشت: افزون بر مشاهده فیلم‌ها، کتاب‌های تاریخی فراوانی را مطالعه کردم و قرآن را با تدبر خوانده‌ام و حس درونی و آرامش قلبی‌ام نسبت به این مذهب، زمینه‌ای شد تا به تشیع روی آورم.

لیف یونس اپلگرن در پایان با اشاره به یکی از آیات قرآن عنوان کرد: این آیه که اگر کسی تو را آزار داد، در برابر آزارش با خوشرویی با فرد برخورد کن و تمام تلاش خویش را برای هدایت او به کار بگیر، یکی از زیباترین آیاتی است که در قرآن مطالعه کرده و در منش و اخلاقم در دستور کار قرار داده‌ام.

این 4 زائر سوئدی، از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گواهی تشرف به اسلام دریافت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا