خراسان

۵۴ درصد زائران تابستان امسال با وسیله شخصی به مشهد سفر کردند

محمدحسن واحدی

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان‌رضوی گفت: ۵۴ درصد از تعداد زائران امسال معادل ۵ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۵۳۳ نفر از وسایل حمل و نقل شخصی برای سفر به مشهدمقدس استفاده کرده‌‎اند.

محمدحسن واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: از ابتدا تا انتهای تابستان امسال ۱۱ میلیون و ۴۲ هزار و ۳۹۰ مسافر وارد مشهد شده‌اند که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۵ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: از مجموع تعداد مسافران وارد شده به مشهد مقدس یک میلیون و ۱۷۹ هزار و ۶۱۰ نفر به واسطه هواپیما و از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد به این شهر سفر کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین یک میلیون و ۶۹ هزار و ۷۷۰ نفر نیز از طریق ریل و ایستگاه راه آهن مشهد مقدس وارد مشهد شده‌اند.

واحدی بیان کرد: از مجموع تعداد مسافران وارد شده به مشهد مقدس ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۴۷۷ نفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و  ۵ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۵۳۳ نفر با استفاده از وسایل حمل و نقل شخصی به این شهر وارد شده‌اند.

وی تأکید کرد: حدود ۵۴ درصد از مسافران وارد شده به مشهد مقدس در طول تابستان امسال از وسایل نقلیه شخصی استفاده کرده‌اند و اقدامات لازم برای ورود زائران در مناسبت‌های ماههای محرم و سفر به مشهد مقدس نیز در دست انجام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا