مشهد

۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در سال جاری انتشار می‌یابد

رئیس اداره بورس و اوراق بهادار شهرداری مشهد:

سالروز عرضه سهام ایران خودرو در بورس اوراق بهادار تهران

رئیس اداره بورس و اوراق بهادار شهرداری مشهد از انتشار ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید محمد عنبری در گفت‌وگوی زنده رادیویی “شهر ما” از صدای خراسان رضوی اظهار داشت: از این میزان اوراق مشارکت، 400 میلیون تومان برای بافت فرسوده حرم مطهر و 200 میلیون تومان برای بافت آبکوه انتشار خواهد یافت که از سوی بانک مرکزی موافقت شده است.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد از سال 84 به انتشار اوراق مشارکت پرداخت که این انتشار در سه دوره برای قطار شهری و هشت دوره برای بافت فرسوده منتشر شد.

رئیس اداره بورس و اوراق بهادار شهرداری مشهد عنوان کرد: تمامی این اوراق، علاوه بر سود علی‌الحساب دارای سود قطعی هستند که مردم از سود این اوراق بهره‌مند شده‌اند و ما تنها شهرداری در کشور هستیم که سود اوراق مشارکت را داریم.

عنبری خاطر نشان کرد: در این راستا ما از سود خرد مردم در شهر مشهد استفاده می‌کنیم که خوشبختانه اعتماد شهروندان به ما چشمگیر بوده است.

وی افزود: بازپرداخت سود از سوی شهرداری هر سه ماه یکبار صورت می گیرد و در پایان به افرادی که مشارکت داشته‌اند، سود قطعی پرداخت می‌شود.

رئیس اداره بورس و اوراق بهادار شهرداری مشهد ابراز کرد: برای انتشار اوراق مشارکت، بانک عامل و شهرداری مشهد ضمانت کرده‌اند و بانک مرکزی و سازمان بازرسی نیز بر این امر نظارت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 12 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا