مشهد

۶ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران در مشهد است‌

صولت مرتضوی

شهردار مشهد مقدس گفت: ۶ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی امروز آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است که قطعاً نقش مهمی در توسعه شهر مشهد خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سید صولت مرتضوی امشب در آیین افتتاح فاز نخست برج تجاری و اداری آرمیتاژ گلشن ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب ما به تعبیر امام (ره) انفجار نور بود و این انقلاب بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ نقطه‌ای از جهان شناخته شده نیست و مقام معظم رهبری فرمودند که انقلاب اسلامی آیینه‌ای بود که خورشید اسلامی در آن درخشید.

وی افزود: این انقلاب در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، دفاعی، نظامی و بسیاری از موارد دیگر ملت ایران را مقاوم کرده و اخیراً نیز به برکت توانمندی دانشمندان ایرانی موشک بالستیک با برد متوسط آزمایش شد که اقدام بسیار بزرگی بود.

شهردار مشهد ادامه داد: در قبل از انقلاب اسلامی تمام سلاح‌های کشور از خارج وارد می‌شد و اما بعد از آن در زمان جنگ تحمیلی با مهندسی معکوس موشک‌های ایرانی به تدریج توسعه یافته و امروز به موشک‌های با برد متوسط رسیده‌ایم و در واقع به برکت عزت اسلامی، روح امام (ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری این یک چشمه از انقلاب و خودکفایی است.

مرتضوی بیان کرد: در قبل از انقلاب ساختمان شهرداری مشهد را آلمان‌ها در ۴ طبقه و بدون پارکینگ احداث کردند اما امروز سازه‌هایی بسیار بزرگ‌تر همچون برج آرمیتاژ گلشن توسط مهندسان و جوانان ایرانی طراحی و ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت برج آرمیتاژ گلشن از مصادیق اقتصاد مقاومتی است، گفت: در طول دوره ساخت این پروژه به صورت مستقیم برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد که اگر ۱۰۰ پروژه این چنینی در شهر مشهد احداث شود یعنی برای ۵۰ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود که می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل نماید.

شهردار مشهد اضافه کرد: امروز ایجاد اشتغال امری فرهنگی و اقتصادی است و اگر یک جوان شاغل باشد اقتصاد خانواده، مباحث فرهنگی و بسیاری از موارد مرتبط دیگر نیز حل می‌شود.

مرتضوی در پایان گفت: ۶ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی امروز آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است که قطعاً نقش مهمی در توسعه شهر مشهد خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا