خراسان

۷۰ میلیارد تومان اعتبار مکانیزاسیون در خراسان رضوی مصوب شد

مکانیزاسیون کشاورزی/ث

معاون اعتبارات بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت: ۶۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار تا تاریخ ۴ مهرماه امسال برای مکانیزاسیون در خراسان رضوی مصوب شده است.

رضا شاهین فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: تا تاریخ چهارم مهرماه امسال تعداد تسهیلاتی که برای مکانیزاسیون در نظر گرفته شده در 3 بخش تراکتور، ادوات و کمباین بوده است.

وی ادامه داد: در این سرفصل‌ها 252 فقره تراکتور با 126 میلیارد ریال اعتبار، 10 فقره کمباین با اعتبار 9 میلیارد ریال و 432 فقره ادوات با اعتبار 72 میلیارد ریال مصوب شده است.

معاون اعتبارات بانک کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: از تعداد  مصوب شده در هر سرفصل قرارداد 179 فقره تراکتور با 91 میلیارد ریال اعتبار، 4 فقره کمباین با 5.5 میلیارد ریال اعتبار و 115 فقره ادوات با اعتبار 53 میلیارد ریال انعقاد قرارداد داشته‌اند که مابقی نیز در مدت زمان کوتاهی برای عقد قرارداد و پرداخت به شعب معرفی می‌شوند.

شاهین فر با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون سقفی تعیین نشده است، خاطرنشان کرد: امسال قراردادهای مربوط به این بخش از طریق مرکز و به صورت متمرکز انجام شده و تنها اقدامات اداری این امر در شعب استانی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود که در نیمه دوم امسال نیز به همین میزان تسهیلات مکانیزاسیون با سود 15 درصد مصوب شده و به کشاورزان پرداخت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 6 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا