مشهد

۷۵ درصد از فضای سبز مشهد به صورت مکانیزه آبیاری می‌شود

معاون خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه بالغ بر ۷۵ درصد از فضای سبز مشهد به صورت مکانیزه آبیاری می‌شود، گفت: حداکثر تا اواسط سال آینده دیگر شاهد آبیاری تانکری در سطح شهر مشهد نخواهیم بود.

خلیل‌الله کاظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مشهد با بیان اینکه آبیاری تانکری به صورت محدود در سطح شهر مشهد انجام می‌شود، اظهار کرد: درحال حاضر بالغ بر  ۷۵ درصد از فضای سبز مشهد به صورت مکانیزه آبیاری می‌شود.

معاون خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با اجرای خطوط جداسازی آب شرب از خام، حداکثر تا اواسط سال آینده، تمام مناطق مشهد به صورت مکانیزه آبیاری می‌شود و دیگر شاهد آبیاری تانکری در سطح شهر مشهد نخواهیم بود.

وی با اشاره به میزان پیشرفت خطوط جداسازی شبکه آب شرب از آب خام، افزود: جداسازی حدود ۳۰ کیلومتر از خطوط اصلی و ۵۰ کیلومتر از خطوط فرعی، سال گذشته انجام شد، قریب به ۱۲ کیلومتر از میدان نمایشگاه تا بولوار لادن و از لادن تا ارتفاعات جنوبی نیز امسال اجرا شده که این خطوط به هم وصل می‌شود.

کاظمی اضافه کرد: در این صورت، حدود ۶۰ درصد از رینگ اصلی‌ ما اجرا می‌شود و۴۰ درصد باقی‌مانده نیز در صورت تأمین اعتبار ظرف ۲ تا ۳ سال آینده به مرحله اجرا درمی‌آید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا