خراسان

۷۶۰ میلیارد تومان به رونق تولید در استان خراسان رضوی اختصاص یافت

رشیدیان

استاندار خراسان رضوی از اختصاص ۷۶۰ میلیارد تومان برای رونق تولید و اشتغال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علی رضا رشیدیان صبح امروز در هشتمین جلسه کارگروه استانی ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی اظهار داشت: باید در سال اقتصاد مقاومتی از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای رشد تولید و اشتغال بهره برد.

وی با اشاره به ذخایر 2.7 میلیارد تنی معادن در استان افزود: این ذخایر از ظرفیت بالایی برای به کارگیری نیروی کار و سرمایه‌گذاری در استان است و وجود  46 ماده  معدنی از مجموع 69 ماده ی قابل استحصال در کشور در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار خراسان رضوی با توجه به نگاه جدی دولت به مساله اشتغال بیان کرد: 16 هزار میلیارد تومان اعتبار برای این موضوع و تولید در نظر گرفته شده است.

رشیدیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهتمام جدی دولت مبنی بر رونق تولید و اشتغال، اظهار داشت: به همین منظور 16 هزار میلیارد تومان اعتبار به این موضوع اختصاص داده شده است.

وی گفت: از این مبلغ 760 میلیارد تومان سهم استان است که تاکنون هزار و 540 واحد در سایت بهین یاب ثبت نام کرده و متقاضی دریافت تسهیلات شده‌اند و حوزه ی صنعت  677 مورد و در بخش های مرتبط با جهاد کشاورزی 863 مورد است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بانک‌ها تا این تاریخ  162 میلیارد تومان پرداخت کرده‌اند که با پیگیری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پرداخت تسهیلات با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا