خراسان

۷۷ واحد صنفی و صنعتی خراسان‌رضوی در همایش برندینگ شرکت کردند

برند

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان‌رضوی گفت: ۷۷ واحد صنفی و صنعتی در خراسان رضوی شامل ۲۶ واحد صنفی و ۵۱ واحد صنعتی در همایش برندینگ امسال شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس امیرمهدی مرادی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در اتاق جلسات انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: انجمن مدیران صنایع قدیمی‌ترین تشکل صنعتی شکل گرفته در خراسان‌رضوی است که تا کنون توانسته بسیاری از مشکلات مربوط به تولیدکنندگان را پیگیری کند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات این انجمن برگزاری پی در پی همایش برند در ۵ سال متوالی بوده که در انتهای آن برندهای برتر معرفی و از اقدامات آنها تقدیر به عمل می‌آید.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با بیان اینکه ۵۱ واحد در همایش برندینگ امسال در خراسان رضوی برای شرکت در فرآیند انتخاب برند برتر پرسشنامه‌ها را پر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد واحد صنعتی ۲۶ واحد صنفی نیز در این فرآیند امسال شرکت کرده‌اند.

مرادی بیان کرد: از مجموع واحدهای صنعتی شرکت کرده در این همایش ۱۶ واحد و از مجموع واحدهای صنفی شرکت کننده در این همایش ۷ واحد به عنوان برند برتر انتخاب شده‌اند. همچنین در حاشیه این همایش از ۵ واحد که در این ۵ سال به طور متوالی به عنوان برند برتر انتخاب شده‌اند نیز به صورت ویژه تجلیل می‌شود.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با بیان اینکه برای انتخاب برند برتر در همایش امسال ۳۵ معیار مورد بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: اصل موضوعی که در همایش برند مورد نظر قرار دارد آموزش به صاحبان صنایع برای اقدام در راستای ثبت نشان تجاری خود است زیرا در برخی از موارد دیده شده که از برندهای تولیدکنندگان سواستفاده شده است.

مرادی تأکید کرد: تا کنون بیش از ۷ شرکت تولیدی در خراسان رضوی در مورد تقلباتی که از برند آنها به ویژه در بازار افغانستان و آسیای میانه شده به انجمن مدیران صنایع شکایت کرده‌اند که برخی از آنها در دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: در کشور ما برندهای بین‌المللی بسیار کمی وجود دارد و علاوه بر این شرکت‌های بین‌المللی بسیار کمی هم در کشور ما فعال هستند، همچنین در کشور ما برای اینکه برند بین‌المللی برای واحدها وجود داشته باشد نیاز است روی برند ملی اقداماتی انجام شود که ما هنوز فاصله زیادی در این زمینه با شرکت‌های بین‌المللی داریم.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی ضمن انتقاد از فضای موجود در کسب و کار ایران، تصریح کرد: تعداد زیادی از فعالان اقتصادی به علت ترس از برخوردهایی که دستگاه‌های دولتی با آنها دارند برای شرکت در حوزه تقدیر برند وارد نمی‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =

دکمه بازگشت به بالا