مشهد

۸۱۰۰۰ شغل در مشهد ایجاد می‌شود

شغل

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد‌مقدس، محمدرحیم نوروزیان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد اظهار داشت: ایمن‌سازی جامعه و ضمانت رفتاری در جامعه ما در گرو توجه به مسائل است.

وی تصریح کرد:کشور ایران دارای رتبه ۱۷ جهان در زمینه رشد علمی و رتبه نخست جهان در زمینه سرعت رشد علم است، همچنین دارای رتبه نخست جراحی قلب کودکان و جزو ده کشور نخست دنیا در انرژی هسته ای قرار دارد.

وی با اعلام این که امید به زندگی بین زنان قبل از انقلاب ۵۶ سال و بعد از انقلاب ۷۶ سال است خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر باید پیشرفت‌های کشور را بزرگنمایی کنیم.

وی برنامه اصلی فرمانداری را بازدید از محلات محروم شهر دانست و در این ارتباط گفت: در قانون برنامه ششم مکلف شده‌ایم طرح جامعی با اولویت‌های مشخص برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ارائه کنیم و در انتهای برنامه آسیب‌های اجتماعی را به ۲۵ درصد میزان فعلی کاهش دهیم. در استان تعهد داریم ۱۶۰ هزار شغل ایجاد کنیم که ۸۱ هزار مورد مربوط به شهرستان مشهد است.

نوروزیان در زمینه موسسات و صندوق‌های استان اظهار داشت: مشکل موسسه میزان با ۳۴ هزار میلیارد مطالبات مردمی و هزار نفر کارمند به طور کامل حل شد.

وی با اشاره به این که چهار موسسه دیگر فرشتگان، توس، الزهرا و پیوند در کاسپین ادغام شدند ادامه داد: سپرده‌های موسسه فرشتگان تا دو میلیارد ریال پرداخت شدند و تاکنون حجم پرداختی سه میلیارد تومان بوده که با ۶۳۰ هزار نفر تسویه حساب شده است.

وی افزود: هفته گذشته پرداخت‌های موسسه الزهرا آغاز و ۱۵۵ میلیارد ریال پرداخت و ۱۷ هزار و ۱۷۵ حساب سپرده تعیین و تکلیف شد.

نوروزیان با اعلام این که هفته آینده پرداختیهای موسسه پیوند خبرهای خوشی میرسد بیان کرد: حساب‌های کم تر از ۲۰۰ میلیون ریال موسسه توس به کاسپین منتقل شد و حساب‌های تا سقف یک میلیارد ریال موسسه افضل توس پرداخت شد و بانک مرکزی اعتبار ویژه ای برای حل این مشکلات در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا