ورزش

 

دور دوم مسابقات دریفت قهرمانی کشور

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان‌رضوی گفت: نخستین دوره از سرى مسابقات کارپارک دریفت قهرمانى کشور در پیست اتومبیلرانى مجموعه ورزشى ثامن‌الائمه (ع) روز گذشته جمعه ۲۴ شهریورماه برگزار شد.

رضا رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: نخستین دوره از سرى مسابقات کارپارک دریفت قهرمانى کشور در پیست اتومبیلرانى مجموعه ورزشى ثامن الائمه (ع) روز گذشته جمعه ۲۴ شهریورماه برگزار شد.

وی با بیان این که ۸ نفر از خراسان‌رضوی در مسابقات کارپارک دریفت قهرمانى کشور حضور داشتند، تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۱۷ شرکت‌کننده از استان‌های البرز، خراسان‌رضوى، خوزستان و مرکزی حضور داشتند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی گفت: محمدرضا روحى از استان البرز، شهاب پیشانى‌دار از استان خوزستان و محمد جلایى و هادى جعفرپور به صورت مشترک به ترتیب از خراسان‌رضوى و مرکزى رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رمضانی اظهار داشت: مسابقات اتومبیل‌رانى آفرود دستجات آزاد به مناسبت عید سعید غدیر خم در مشهد برگزار کردیم که این دوره از مسابقات براى نخستین‌بار در کشور در دو راند سرعتى و قدرتى و در روزهاى پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ شهریورماه ۹۶ در پیست آفرود مجموعه ورزشى ثامن الائمه (ع) برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در ۵ کلاس و با حضور ۴۰ ورزشکار با شرکت از استان‌هاى البرز، تهران، سیستان و بلوچستان، قزوین، خراسان‌رضوى را برگزار کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا