مشهد

آسفالت ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر خاکی در سال جاری

جمع‌آوری گشت‌های موتوری در بوستان بسیج درخواست شهروند دیگری بود که به شاهچراغی گفت: بهتر است ماموران این بوستان برای انجام وظایف خود از دوچرخه استفاده کنند.
آسفالت 700 هزار مترمربع از معابر خاکی در سال جاری

شهردار منطقه ۴ مشهد از روکش وآسفالت ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر منطقه در سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، در ادامه حضور شهرداران مناطق مختلف در مرکز ۱۳۷ برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان، سید کمال‌الدین شاهچراخی به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت.
در همین راستا شهروندی طی تماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خواستار رفع برخی مشکلات در بوستان بسیج شد و گفت: بعد از پیگیری‌های انجام شده توسط شهرداری، قسمت کودکان کفپوش مناسب نصب شد که از این بابت سپاسگذاریم و درخواست می‌کنیم به وضعیت آب خوری‌ها نیز رسیدگی شود.
جمع‌آوری گشت‌های موتوری در بوستان بسیج درخواست شهروند دیگری بود که به شاهچراغی گفت: بهتر است ماموران این بوستان برای انجام وظایف خود از دوچرخه استفاده کنند.
یکی دیگر از شهروندان در تماس با مرکز ۱۳۷ اظهار کرد: به دلیل نفوذ آب جداول خیابان به ساختمان ما، دیوار نشست کرده که از شهرداری درخواست کردیم موضوع را رسیدگی کند.
شهردار منطقه ۴ مشهد در پاسخ به این شهروند تصریح کرد: بعد از بازدیدهای انجام شده متوجه شدیم که بخشی از پیاده‌رو باید ترمیم شود و مشکل نشست زمین نیز به دلیل مسائل فنی در هنگام ساخت و ساز بوده که باید مهندس ناظر فراخوانده شود و اگر خسارتی وارد شده باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.
یکی از ساکنان خیابان مفتح ۲ از عدم رسیدگی شهرداری به این محدوده گلایه کرد و خواستار توجه بیشتر شهرداری به رفت و روب معابر و جمع‌آوری برف هنگام بارش‌ها شد که شاهچراغی اظهار کرد: در برف اخیر به دلیل گستردگی کار تمام نیروهای شهرداری درگیر بودند و زمان بیشتری برای پاکسازی معابر مورد نیاز بود.
یکی از کسبه مابین مجلسی و ایثار خواستار نصب سطل‌های زباله و نیمکت برای استراحت شهروندان شد که شهردار منطقه ۴ مشهد در پاسخ گفت: در این محدوده پروژه قطارشهری در حال انجام است و پس از جمع‌آوری کارگاه طرح«بهساز» اجرایی خواهد شد.
لزوم ایجاد سرویس‌های بهداشتی در خیابان ایثار توسط شهروند دیگری در تماس با مرکز ۱۳۷ عنوان شد که شاهچراغی در پاسخ تاکید کرد: مجتمع‌های تجاری باید دارای سرویس‌های بهداشتی باشند اما متاسفانه این مهم رعایت نمی‌شود و برای رفع این کمبود، با مساجد صحبت شده تا سرویس‌های بهداشتی خود را به صورت شبانه‌روزی در اختیار شهروندان قرار دهند و علاوه بر آن به دنبال ساخت سرویس بهداشتی در این محدوده هستیم.
یکی از شهروندان خیابان طبرسی ۵۲ از مسدود شدن این معبر گلایه کرد و خواستار بازگشایی آن شد که شاهچراغی دلیل این اقدام را وقوع تصادف‌های متعدد عنوان کرد.
شهروند دیگری که خود را ساکن طبرسی شمالی اعلام کرد در تماس با مرکز ۱۳۷ گفت: منزل قدیمی داریم که درخواست مجوز تبدیل آن به تجاری را داده‌ایم اما به دلیل اینکه بخشی از آن در مسیر است موافقت نمی‌شود که تقاضا داریم شهرداری مساعدت لازم را داشته باشد.
روکش آسفالت پس از اجرای طرح فاضلاب درخواست شهروند دیگری بود که شاهچراغی در پاسخ گفت: روکش آسفالت بعد از اجرای پروژه باید توسط شرکت‌های خدماتی انجام شود و علاوه بر این ما در منطقه ۴ مشهد طی سال جاری موفق شدیم ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر را آسفالت و روکش نماییم.
جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در خیابان وحید در تماس شهروند دیگری با مرکز ۱۳۷ درخواست شد که شهردار منطقه ۴ مشهد از اعزام اکیپ ویژه برای جمع‌آوری آن خبر داد.
چند شهروند دیگری نیز درتماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خواستار جمع آوری شاخه‌های شکسته شده درختان را با داشتند که شهردار منطقه از پیگیری موضوع خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا