ورزش

پروین: پرسپولیس شبیه دهه ۶۰ بازی می‌کند، اما آن تیم نمی‌شود/ طارمی اشتباه کرد، او باید فقط گل بزند

علی پروین

سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید که مهاجم جوان این تیم فقط باید به فکر تمرین و گلزنی برای تیمش باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی پروین درباره درگذشت همایون بهزادی و رضا احدی گفت: خدا بهزادی و احدی را بیامرزد. من شاگرد بهزادی بودم و احدی هم 7، 8 سال شاگرد خودم بوده است. من به خاطر بهزادی همه جا می‌روم، حتی جهنم!

وی در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس که خوب بازی می‌کند، اظهار داشت: پرسپولیس هشتم، نهم بود و من گفتم این تیم جزو چهار تیم بالای جدول می‌شود. الان هم این تیم شانس قهرمانی دارد، اما قطعا بین چهار تیم خواهد بود. خدا را شکر وضعیت تیم هم خوب است، به بازیکنان پول خوب می‌دهند، خوب می‌رسند و اگر مشکل پول هم حل شود، پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود.

پروین درباره اینکه آیا پرسپولیس این روزها شبیه به پرسپولیس دهه 60 است یا نه، تأکید کرد: این تیم یک مقدار شبیه تیم دهه 60 هست، اما هنوز مثل آن تیم نیست. تیم دهه 60 ما یک چیز دیگر بود. زمان ما که پولی نبود. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مهدی طارمی و چند بازیکن پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن پول اعتصاب کرده بودند، گفت: آنها جوانی و اشتباه کردند. نباید این کار را می‌کردند و طارمی هم اشتباه کرد. او نباید وارد حاشیه شود و وظیفه‌اش است فقط تمرین کند و گل بزند.

پروین درباره اینکه در آستانه عید نوروز است و آیا از کسی عیدی می‌دهد یا نه، خاطرنشان کرد: کسی را نداریم عیدی بگیریم و فقط عیدی می‌دهیم. به نظرم این عیدی دادن و گرفتن هم سنت خوبی است، به خصوص برای آنهایی که عاشق نوروز هستند. امیدوارم همه ملت ایران در این عید صحیح و سالم باشند و خوش بگذرانند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه به چه کسی عیدی می‌دهد و میزان عیدی‌هایش چقدر است، خاطرنشان کرد: من به نوه‌هایم عیدی می‌دهم. 500 تومان بیشتر هم عیدی نمی‌دهم، چون بیشتر از این ندارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا