مشهد

عملکردم در شهرداری مشهد “سیاسی” نبود

صولت مرتضوی

شهردار مشهد‌مقدس گفت: اینکه سیاست داخلی و خارجی را خیلی خوب می‌فهمم جزو افتخارات بنده است و اگر معنای سیاسی این است، بنده مشکلی ندارم اما عملکرد سیاسی نداشته‌ام.

سیدصولت مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با تبریک به اعضای شورای پنجم مشهد اظهار داشت: بنده از قبل نیز مواضع خود را اعلام کرده‌ام و تمایلی برای ادامه تصدی مدیریت شهری مشهد ندارم؛ با هر ترکیبی که شورای شهر نیز شکل می‌گرفت موضع بنده از قبل مشخص بود. عدم تمایل وی برای ادامه کار در شهرداری مشهد دارای دلایل شخصی است.

وی با اشاره به انتقاداتی که در مدت فعالیت وی در مشهد صورت گرفته گفت: امیدوارم شورای پنجم به حرف‌هایی که می‌زند عمل کند چراکه خود ذیل یک حزب سیاسی رای آورده‌اند و سخت است که بخواهند عملکرد سیاسی نداشته باشند اما بنده عقلاً در مورد شورای آینده هیچگونه پیش بینی و پیش‌داوری نمی‌کنم.

شهردار مشهد مقدس بیان کرد: انتصابات بنده را ببینید، یک مدیر سیاسی در حوزه شهرداری مشهد در دوره بنده به کار گرفته نشده است اما اینکه سیاست داخلی و خارجی را خیلی خوب می‌فهمم جزو افتخارات بنده است و اگر معنای سیاسی این است بنده مشکلی ندارم اما عملکرد سیاسی نداشته‌ام.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در حوزه شهرداری مشهد بسیاری از مدیران ما همان مدیران سابق بودند و کمترین تغییر و تحول را داشتیم و برای عزیزانی که در شورای پنجم، منتخب مردم مشهد هستند از روی اخلاص دعای موفقیت می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در شهری مانند مشهد با توجه به رکود و همچنین هزینه جاری هزار میلیارد تومانی کار راحتی نیست، افزود: باید از کسانی که در شورای پنجم منتخب مردم هستند، تشکر کرد، اینها نیز در چنین شرایطی مسئولیت قبول کرده‌اند و قطعاً کار ساده‌ای در پیش ندارند و امیدوارم شهرداری انتخاب شود که بهتر از بنده و گذشتگان بتواند به شهر خدمت کند.

مرتضوی در پاسخ به این سئوال که به خود و شورای چهارم چه نمره‌ای می‌دهد تاکید کرد: نمره بنده را که دیگران باید بدهند اما شورای چهارم مشهد نمره عالی گرفته است چراکه شورایی پرکار، سختکوش، بابرنامه و بریده از دنیا بود و به نظر من این شورا که مهمترین خصلتش پاکدستی بود، شورایی تکرارناشدنی است، شورای چهارم بابرنامه و در خدمت محرومان بود و قطعاً تضارب آراء نیز در این شورا وجود داشت اما انصافاً این تضارب از سر خیرخواهی و نیک‌اندیشی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا