ورزش

جزئیات بلیط‌فروشی دیدار سیاه جامگان-پرسپولیس/ اختصاص پاداش بقا در لیگ برتر به سیاه‌جامگان

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سیاه جامگان

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی از اختصاص پاداش بقا به بازیکنان و کادر فنی سیاه‌جامگان در صورت بقا در لیگ برتر خبر داد.

محمدرضا جلوه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: تمهیدات لازم برای دیدار تیم‌های سیاه جامگان و پرسپولیس در چارچوب هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور؛ جام خلیج فارس فراهم شده است.

وی افزود: بلیط فروشی این دیدار همانند دیدار تیم‌های پدیده و استقلال روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۰ صبح از طریق دو باجه فروش بلیط در ورزشگاه تختی مشهد و همچنین ۶ باجه فروش بلیط در ورزشگاه ثامن مشهد انجام خواهد شد.

جلوه ادامه داد: نشست خبری سرمربیان دو تیم سیاه جامگان و پرسپولیس تهران نیز طبق برنامه ریزی انجام شده فردا در محل هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در صورت بقای سیاه جامگان در رقابت‌های لیگ برتر، پاداشی برای کادر فنی و بازیکنان از سوی هیئت فوتبال خراسان رضوی در نظر گرفته شده و به هر بازیکن و اعضای کادر فنی یک سکه بهار آزادی از سوی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی اعطاء می‌شود.

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: برای تقویت مالی سیاه جامگان، هفته گذشته ۲۰ میلیون تومان هدیه و پاداش به این تیم از سوی هیئت فوتبال خراسان رضوی ارائه شد و از تمامی هواداران می‌خواهیم روز پنجشنبه به ورزشگاه بیایند و از ظرفیت قانونی ۹۰ درصدی استفاده کنند چراکه امروز نیازمند حمایت همه ارکان ورزش استان و هواداران برای بقا در لیگ برتر هستیم.

وی همچنین از دعوت و حضور رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و فریدون اصفهانیان؛ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران در تورنمت هرات افغانستان خبر داد و گفت: محمدمهدی برادران و فریدون اصفهانیان امروز به این کشور سفر کردند تا از نزدیک شاهد تورنمنت هرات افغانستان باشند که با هدف صلح و دوستی میان دو کشور برگزار می‌شود و دو نماینده از خراسان رضوی نیز در این رقابت‌ها حاضر هستند.

جلوه گفت: تعاملات مناسبی میان هیئت فوتبال خراسان رضوی و هرات وجود دارد و قبلاً نیز مسئولان هرات به استان سفر کرده بودند و آماده تبادل تجربیات هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا