مشهد

ارائه خدمات و مشاوره رایگان پزشکی به شهروندان مشهدی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در ایستگاه قائم خط یک قطار شهری مشهد خدمات آموزشی و مشاوره‌ای رایگان به مجاوران و زائران ارائه می‌دهد.

خبرگزاری فارس: ارائه خدمات و مشاوره رایگان پزشکی به شهروندان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قاسم طاهری ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه سلامت شهروندی شرکت بهره‌برداری قطار شهری که در ایستگاه قائم برگزار شد، اظهار کرد: روزانه بیش‌از 130 هزار نفر از خط یک قطار شهری مشهد استفاده می‌کنند، که از این ظرفیت می‌توان برای آموزش‌های مختلف استفاده کرد.

وی افزود: امروز شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد به‌عنوان نخستین شرکت بهره‌برداری در کشور اقدام به تأسیس پایگاه سلامت شهروندی کرده و در این پایگاه خدماتی برای بیماری‌هایی همچون سرطان، تالاسمی، بیماری‌های کلیوی و هموفیلی با همکاری سازمان‌های مردم‌ نهاد ارائه می‌شود.

طاهری بیان کرد: شهروندان در این پایگاه از مشاوره‌های رایگان پزشکان استفاده می‌کنند و در صورت نیاز به مراکز موردنیاز معرفی می‌شود و هدف این طرح نیز ارتقای سلامت جامعه بوده است.

طاهری تصریح کرد: پایگاه سلامت ایستگاه قائم هیچ‌‌گونه درآمد و منفعتی برای شرکت بهره‎برداری قطار شهری مشهد ندارد و از طرفی انجمن پزشکی که در این ایستگاه فعال بوده نیز درآمدی ندارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد عنوان کرد: این پایگاه بعد از رایزنی با انجمن‌های پزشکی مجاز و بعد از برگزاری جلسات متعدد احداث‌ شده تا خدمات آموزشی و مشاوره‌ای رایگان به مجاوران و زائران ارائه دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 13 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا