خراسان

استاندار خراسان رضوی: هیچ واحد صنعتی نباید تعطیل شود

استاندار خراسان رضوی گفت: هیچ واحد صنعتی نباید تعطیل شود و ایجاد ظرفیت‌های جدید نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فرارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: گرهی نیست که با هماهنگی و همدلی موجود در استان باز نشود. در سطح استانی، بایستی با همدلی مشکلات را برطرف کنیم و در سطح ملی نیز با استفاده از ظرفیت نمایندگان و رئیس اتاق ایران، برای حل مسائل پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های حاکمیتی باید به بخش مردمی و بخش خصوصی خدمت بدهند. اگر تشکل‌های مردمی نیازمند تحول و اصلاح هستند، باید در این راستا اقدام گردد. اگر شرایط به گونه‌ای است که بخش خصوصی باید شاکله خاص خود را متناسب با شرایطی چون جنگ اقتصادی شکل دهد، لازم است این اتفاق بیفتد و ما نیز در حوزه دولتی این کار را انجام خواهیم داد تا از لحاظ ساختاری و سازوکار، متناسب با شرایط موجود حرکت نماییم.

وی افزود: قولی که در جلسه نخست شورا مبنی بر ایجاد قرارگاه مرکزی پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی دادم، باید مدنظر قرار گیرد.

نظری تاکید کرد: فرق ستادهای استانی با قرارگاه این است که قرارگاه وارد فاز عملیاتی می‌شود و با رصد، هدایت و حمایت به لحظه، کار را پیش می‌برد. لذا در دهه فجر امسال به عنوان اولین استان قاطعانه وارد این موضوع می‌شویم و ساختار قرارگاه استان رونمایی خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه گفت: در جهاد کشاورزی هم ضمن این که کارهای سازمان انجام می‌شود، قرارگاه تامین منابع هم با مسئولیت مدیرکل امور اقتصادی استان ایجاد خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که قرارگاه دنبال می‌کند این است که فرایندهای مخل در دستگاه‌ها بایستی تسهیل گردد. هیچ واحد صنعتی تعطیل نگردد و ایجاد ظرفیت‌های جدید نیز در دستور کار قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا