دانش و فناوری

اپل برگ‌های برنده‌اش را در آیفون ۸ رو می‌کند؟


اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

در حالی که ماه جولای به پایان خود نزدیک می‌شود کمتر از دوماه تا عرضه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باقی مانده است.

هر دوی این گوشی‌ها مجموعه‌ای از بروزرسانی‌ها را در بخش‌های مختلف خود داشته‌اند که اپل می‌تواند از طریق فروش آن‌ها یک سال دیگر بازار خود را همراه با ثبات حفظ کند. با این حال برخی از کارشناسان معتقدند گوشی جدید آیفون تحولات چندان بنیادینی را به خود نخواهد دید. ظاهرا تفاوت‌های عمده آیفون امسال با مدل سال گذشته در اسمارت کانکتور و دوربین دوتایی آن است. در واقع ابتدا گفته شده بود احتمال دارد این دو ویژگی در آیفون ۷ پلاس دیده شود اما برخی شایعات هنوز هم درباره وجود دوربین دوتایی در آیفون ۷ پلاس تشکیک می‌کنند.

بنابراین خیلی‌ها معتقدند آیفون ۷ ستاره چندان درخشانی در آسمان محصولات اپل نخواهد بود و به دلیل اینکه محصول چندان ارتقا یافته‌ای تلقی نمی‌شود احتمالا به سرعت با آیفون ۸ جایگزین خواهد شد.

گفته شده که احتمالا شرکت اپل پس از آیفون ۷، آیفون ۷ اس را به بازار عرضه نکند بلکه به جای آن آیفون ۸ را عرضه می‌کند. ظاهرا آیفون ۸ سال آینده در دهمین سالگرد آیفون رونمایی خواهد شد و نسبت به مدل‌های قبلی تغییرات قابل توجهی هم خواهد داشت. البته تا امروز اطلاعات دقیق چندانی از این تغییرات نداریم اما پنل‌های جدید OLED که اپل از همین حالا درباره آنها با سامسونگ مذاکره می‌کند یکی از این تغییرات است. شایع شده که یکی دیگر از تغییرات هم استفاده از

پردازشگرهایی با معماری ۱۰ نانومتری است.

طبیعتا هنوز درباه آیفون ۷ هم با کلی شایعه طرفیم و باید تا حدود دوماه دیگر برای رفع این ابهام‌ها صبر کنیم. اما پس از معرفی آیفون ۷ به سرعت بازار شایعات آیفون ۸ داغ خواهد شد و آن زمان درباره تغییرات قابل توجه این گوشی بیشتر خواهیم شنید.

اخبار تکنولوژی – دیجی کالا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا