ورزش

برانکو: طارمی با ما بدنسازی نکرده / او بیشتر با تیم ملی بوده تا پرسولیس

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سخت توصیف کردن دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: پس از دیدار با تراکتورسازی و استقلال این سومین داربی و بازی مهم تیم ما در طول فصل خواهد بود.

به گزارش ایسنا، برانکو ایووانکوویچ در حاشیه تمرین روز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر سپاهان گفت: پس از بازی با تراکتورسازی و استقلال این بازی سومین داربی مهم پرسپولیس در طول فصل است. سپاهان در چند سال اخیر موفق‌ترین تیم ایران بوده و من به خاطر جوانگرایی این تیم به آنها تبریک می‌گویم.

او افزود: کاملا مشخص است که بازی سختی پیشرو خواهیم داشت. جا دارد اینجا به عبدالله ویسی هم تبریک بگویم که فصل قبل کاملا استحقاق قهرمانی با استقلال خوزستان را داشت. او از یک تیم کوچک قهرمان ساخت و اکنون با چند بازیکن جوان در سپاهان تیم خوبی ساخته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت چند بازیکن تیمش برابر سپاهان گفت: مشکل زیادی خواهیم داشت علاوه بر کمال، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان هم مشکل دارند و معلوم نیست که وحید امیری کاملا آماده باشد. به هر حال تلاش می‌کنیم تیم را آماده دیدار با سپاهان کنیم.

او درباره شناخت حریفان از تاکتیک پرسپولیس و مقابله با آن گفت: از اول فصل می‌دانستیم که امسال فصل سختی داریم اما ببینید که پرسپولیس دو فصل قبل یک بازی مانده به آخر بقایش را قطعی کرد ولی پارسال عملا می‌توانست قهرمان شود. اگر بازی اخیر پرسپولیس را نگاه کنید می‌بینید که فقط یک بار به نفت تهران باختیم. اکنون 12 امتیاز داریم ولی فصل قبل پس از شش بازی چند امتیاز داشتیم و چند گل خورده بودیم.

برانکو گفت: یکی دیگر از مشکلات تیم ما این است که مهدی طارمی دوران بدنسازی را با ما نگذرانده و بیشتر با تیم ملی تمرین کرده تا پرسپولیس. امیری هم مصدوم است و شانس‌های گل زیادی را در بازی‌ها از دست می‌دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا