چهره ها

بیوگرافی و عکس های سارا حاتمی بازیگر جوان ایرانی

سارا حاتمی متولد ۱۳۸۴ در تهران است. وی در عرصه ی بازیگری فعالیت دارد و به عنوان یک بازیگر نوظهور صدا و سیما شناخته شده است. سارا حاتمی به موجب ایفای نقش در سریال “زخم کاری” به شهرت فراوان در میان مخاطبان شبکه ی خانگی دست یافته است. 

چکیده ای از بیوگرافی سارا حاتمی

نام اصلی: سارا حاتمی

تاریخ تولد: ۱۳۸۴

محل تولد: تهران

پیشه یا فعالیت: هنر پیشه ی بازیگری

همسر سارا حاتمی, مشخصات سارا حاتمی ، عکس سارا حاتمی

بیوگرافی کامل سارا حاتمی

سارا حاتمی زاده ی دهه ی ۸۰ در تهران است. این چهره در رشته ی ریاضی در مقطع دبیرستان تحصیل کرده است و در دوران دبیرستان وارد حرفه ی بازیگری شده است که به عنوان بازیگر نوظهور صدا و سیمای ایران شناخته می شود. 

فعالیت برجسته ی هنری سارا حاتمی به ایفای نقش در سریال زخم کاری باز می گردد. در واقع این چهره با هنرنمایی در این سریال در میان مخاطبان نمایش خانگی به شهرت و محبوبیت دست یافته است. 

سارا حاتمی از همان ابتدای کودکی به ایفای نقش در تئاتر و تلویزیون علاقه مند بوده است. مادر او نقش چشمگیری در پیدا کردن استعداد نهادینه ی بازیگری در سارا داشته است. در واقع سارا حاتمی تحت حمایت های مادرش علایق بازیگری و شرکت در کلاس های بازیگری را دنبال کرده است. 

عکس سارا حاتمی, کودکی سارا حاتمی, سارا حاتمی

سارا حاتمی بازیگری را با سریال خانگی زخم کاری آغاز کرده است

آغاز فعالیت سارا حاتمی

سارا حاتمی فعالیت در عرصه ی بازیگری را در سال ۱۳۹۸ در سن ۱۴ سالگی با حضور در صحنه ی تئاتر آغاز کرد. وی در دوره های بازیگری آموزشگاه اشکان خطیبی شرکت کرده است. 

سارا حاتمی به واسطه ی معرفی اشکان خطیبی به یکی از کارگردانان تئاتر و فیلم نامه نویس نامدار ایران به نام “کیومرث مرادی” وارد قاب صدا و سیمای ایران شد. 

وی در تست های بازیگری متعدد حضور یافت و در نهایت در راستای ایفای نقش “مائده ریز آبادی” در سریال جذاب “زخم کاری” انتخاب شد. 

سریال زخم کاری با ژانری اجتماعی و خانوادگی در سال ۱۳۹۹ به کارگردانی محمد حسین مهدویان به تولید رسیده است. سارا حاتمی در طول ساخت این سریال به همکاری با بازیگران سرشناسی اعم از هانیه توسلی، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، عباس جمشیدی فر، مه لقا باقری، سیاوش طهمورث، مهدی زمین پرداز، سعید چنگیزیان، کاظم هژیر آزاد و اکرم محمدی پرداخته است. 

سارا حاتمی در سریال زخم کاری نقش دختر نعمت ریز آبادی را بر عهده دارد که با پسر مالک به نام میثم در رابطه ی عاشقانه است. ماجرای عشق سارا و میثم دارای اتفاق های تلخ و درام است که وجه حرفه ای و جذاب سریال به شمار می رود. 

 

محتوای سریال زخم کاری اقتباسی است از رمان کوتاه ” بیست زخم کاری” نوشته ی مترجم ، داستان نویس و فیلم نامه نویس آلمانی به نام محمود حسینی زاد که در اواسط ده ی ۹۰ به چاپ رسیده است. 

رمان بیست زخم کاری با موضوع پدر خوانده های ثروت و قدرت و با الهام گیری از نمایشنامه ی “مکبث” اثر ویلیام شکسپیر گرد آوری شده است. 

سارا حاتمی, بیوگرافی سارا حاتمی, سارا حاتمی بازیگر

وضعیت تأهل و ازدواج سارا حاتمی

سارا حاتمی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. 

سارا حاتمی متولد, نسبت سارا حاتمی با لیلا حاتمی, فیلمهای سارا حاتمی

علاقه مندی های سارا حاتمی

سارا حاتمی به اسب سواری به شدت علاقه مند است. علاقه ی این چهره به اسب سواری به ایفای نقش در سریال زخم کاری باز می گردد. در واقع این چهره در طی ساخت سریال موظف بوده است به سوار کاری با اسب بپردازد. 

عدم تجربه ی سارا حاتمی در ورزش اسب سواری سبب بروز ترس و واهمه شده بود. اما پس از حضور سارا حاتمی به همراه مرتضی امینی تبار در کلاس های متمادی اسب سواری زمینه ی علاقه ی فراوان وی به اسب فراهم شده است. 

سارا حاتمی به معجزه ی برنامه ریزی در امور مختلف اعتقاد دارد. وی تمام ابعاد زندگی را با برنامه ریزی به سمت پیشرفت هدایت می کند. این چهره به برقراری هماهنگی میان امور به شدت اهمیت می دهد و همواره بر این باور است که با برنامه ریزی می توان از تحمیل فشار های زندگی کم کرد. 

سارا حاتمی بازیگر, عکس های سارا حاتمی بازیگر, پیج سارا حاتمی

عکس های جدید سارا حاتمی 

صفحه ی اینستاگرام سارا حاتمی

سارا حاتمی همانند سایر بازیگران پر نبوغ در سرتاسر دنیا از طریق صفحه ی شخصی اینستاگرام با مخاطبان در ارتباط است. وی با انتشار عکسی از سکانس پایانی نقش مائده در سریال زخم کاری عنوان کرد:

“مائده، تو مدتی که همراه من بودی صبوری، درد، عشق، محبت و سرخوردگی را از تو یاد گرفتم. 

تو باعث شدی تا بیشتر ارزش زندگی را درک کنم چون من متوجه شدم آدمی از حوادث ثانیه های بعدی خبر ندارد. پس باید قدر دان تمام لحظات زندگی باشیم. 

در واقع تو باعث شدی خیلی بیشتر به وجه مثبت زندگی شخصی ام فکر کنم. ما انسان ها باید هر لحظه از زندگی را دریابیم و در لحظه زندگی کنیم.

کلمات در وصف اموری که تو به من یا دادی ناتوان عمل می کنند چون تو به قلب من درس دادی.

و در نهایت خیلی ازت ممنونم که باعث شدی تا حضور در گروه پرانرژی سریال زخم کاری را تجربه کنم. از تمام کسانی  که کمک کردن و در طول فیلم برداری به من آرامش قلبی القا کردند قدردانی می کنم. 

بهترین لحظات زندگی من با شما در قلبم نهادینه شد.” 

فیلمهای سارا حاتمی, همسر سارا حاتمی, مشخصات سارا حاتمی

گفت و گو با سارا حاتمی

نقش برجسته ی سارا حاتمی در عرصه ی صدا و سیما به ایفای نقش در سریال زخم کاری اختصاص دارد. به بهانه ی ورود تازه ی سارا حاتمی در حرفه ی بازیگری و نقش برجسته ی آن چهره در فیلم زخم کاری گفت و گو هایی با این بازیگر نوظهور صورت گرفته است. 

در ادامه بخشی از گفت و گو های سارا حاتمی را شرح می دهیم. 

گروه تولید سریال زخم کاری انرژی بسیار خوبی داشتند. این صمیمیت و انرژی مثبت باعث شد تا در طی فیلم برداری به هیچ عنوان احساس غریبی نداشته باشم. در میان اعضای مختلف گروه آقای جواد عزتی در نقش “مالک” بیشترین انرژی مثبت را به سایر بازیگران انتقال می داد. آقای عزتی در تمام امور و جوانب به راهنمایی من می پرداختند.

در راستای فیلم برداری سریال زخم کاری آقای جواد عزتی رو به من گفت:

” هنر تو در فیلم زخم کاری در تاریخ ثبت می شود. حتی چند سال بعد اگر کسی نام تو جست و جو کند به عنوان بازیگر این سریال شناخته خواهی شد. 

نام هنری تو با کیفیت کاری که انجام می دهی در ارتباط است و در تاریخ هنر بازیگری به عنوان رزومه ی کاری ثبت می شود.”

بی شک من در حرفه ی بازیگری در سطحی نیستم که بخواهم در خصوص بازیگری دیگران نظر دهم. با این وجود شخصیت مائده در سریال زخم کاری را خیلی دوست دارم. بازیگری در این سریال سبب کسب تجارب من در عرصه های گوناگون شد که صد در صد بازدهی مثبت داشت. 

من و آقای سعید چنگیزیان با هم تمرینات مشترکی داشتیم. در واقع ما با هدف واقعی سازی نقش پدر و دختر موظف بودیم تا با هم بیشتر تمرین کنیم تا در طول بازی نقش ملموس تری ایفا کنیم. 

بازیگری را دوست دارم چون اموری را که خودم از تجربه ی آن ها غافل هستم را می توانم به واسطه ی ایفای نقش های مختلف در فیلم به صورت ذهنی تجربه کنم. تجربه های مختلفی که حاوی لحظات زیبا یا حتی لحظات تلخ هستند. 

در واقع بازیگری این زمینه را برای من فراهم کرده است تا بتوانم شکل های مختلف زندگی را در قالب نقش های متغیر تجربه کنم. 

تصاویر سارا حاتمی

کودکی سارا حاتمی, سارا حاتمی, بیوگرافی سارا حاتمی

سارا حاتمی در پشت صحنه ی سریال زخم کاری

فیلمهای سارا حاتمی, همسر سارا حاتمی, مشخصات سارا حاتمی

سارا حاتمی

کودکی سارا حاتمی, سارا حاتمی, بیوگرافی سارا حاتمی

تصاویر سارا حاتمی 

 

 

منبع:بیتوته

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا