خراسان

تایید نهایی ۴۴ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت:بر اساس راستی آزمایی‌های صورت گرفته  و دریافت اصل مدارک از متقاضیان واجد شرایط تا کنون حدود ۴۴ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مورد تایید نهایی قرار گرفته‌اند، سایر واجدین شرایط نیز باید اصل مدارک مورد نظر را ارائه داده تا راستی آزمایی لازم در این خصوص انجام شود.

محمدعلی منصوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمار متقاضیان پذیرفته شده در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه  طرح نهضت ملی مسکن تا  امروز ۳۷۰ هزار نفر در خراسان رضوی در طرح  نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که  از این تعداد با توجه به شاخص‌های فرم (ج)، سابقه مالکیت و سکونت در محل مورد تقاضا  ۱۴۲ هزار و ۵۶۶ نفر واجد شرایط این طرح شناسایی و برای آن‌ها پیامک ارسال شده تا اصل مدارک را تحویل نمایند.

وی افزود: بر اساس راستی آزمایی‌های صورت گرفته  و دریافت اصل مدارک از متقاضیان واجد شرایط تا کنون حدود ۴۴ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مورد تایید نهایی قرار گرفته‌اند. سایر واجدین شرایط نیز باید اصل مدارک مورد نظر را ارائه داده تا راستی آزمایی لازم در این خصوص انجام شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد متقاضیان تایید شده مربوط به شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر استان همچون شهرهای نیشابور،  مشهد و  سبزوار است، بیان کرد: برای افراد که تایید نهایی شده‌ پیامک مراجعه به بانک جهت افتتاح حساب و  واریز هزینه اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان ارسال خواهد شد.

تامین زمین برای بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن

منصوری خاطرنشان کرد: تا کنون در خراسان رضوی برای بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در داخل محدوده شهرها در استان زمین تامین شده است. همچنین تا کنون به ظرفیت بیش از ۱۳۰ هزار واحد زمین در استان شناسایی شده که بعد از الحاق به محدوده شهری و تغییر کاربری قابلیت عملیاتی شدن را خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا