ایران

دستور ویژه روحانی برای حل مشکل موسسات مالی غیرمجاز

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حسینعلی امیری

معاون پارلمانی رئیس جمهوری از دستور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای حل مشکل موسسات مالی غیر مجاز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس در زمینه حل مشکلات موسسات مالی غیرمجاز و سپرد‌ه‌گذاران این موسسات افزود: مباحث اقتصادی بحث‌های ظریف و مهمی است و در این خصوص نیز تصمیم‌های بسیار کاربردی و خوبی گرفته شد که انشاالله موجب رفع مشکلات موجود شود.

وی با بیان اینکه دولت درصدد حل مشکلات سپرده گذاران این موسسات است، گفت: هر چند این سپرده گذاران قربانی کلاهبرداری و تقلب شده اند اما دولت خود را ملزم می داند که نسبت به حل این مشکل اقدامات جدی انجام دهد و دولت خود را موظف می داند که از حقوق سپرده گذاران دفاع کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه حل این مسئله در صلاحیت بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی است، گفت: جلسات مشترکی میان اعضای دولت از جمله وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی با تعدادی از اعضای هیات رئیسه مجلس برای حل مشکلات سپرده گذاران برگزار شده که بانک مرکزی اکنون در حال حل این مشکل است.

امیری تاکید کرد: سپرده گذاران باید مراقبت کنند که برای رسانه های بیگانه خوراک تبلیغاتی تهیه نکنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا