خراسان

دستگیری اعضای باند سرقت احشام در فریمان

دو باند حرفه‌ای سرقت احشام در شهرستان فریمان دستگیر و ۴۰ راس گوسفند سرقتی کشف شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار قادر کریمی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: گزارش سرقت‌های سریالی از دامداری‌های شهر فریمان پلیس را برآن داشت برای پی گیری موضوع به طور ویژه وارد عمل شود.

وی  افزود: با بررسی‌های اولیه پلیس به سرنخ‌هایی دست یافت که منجر به چهره زنی و شناسایی دو گردانند باند سرقت احشام شد.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فریمان پس از کنترل و کراقبت‌های نامحسوس دو سارق حرفه‌ای را دستگیر کرد.
سردار کریمی افزود: این دو متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات اولیه به سرقت ۶۰ راس گوسفند اعتراف کردند که در نتیجه در بازرسی مخفیگاه آنان ۲۰ راس گوسفند سرقتی و دو موتورسیکلت کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیفات بعدی ۲ مالخر احشام سرقتی را نیز معرفی و پلیس آنان را دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: در حالی که تحقیقات از متهمان ادامه داشت سرقت‌های مشابه به پلیس ۱۱۰ گزارش شد که کارآگاهان پلیس آگاهی فریمان را با باند حرفه‌ای دیگری روبرو ساخت.
سردار کریمی تصریح کرد: پلیس در مرحله نهایی پی گیری سرقت‌های سریالی احشام در فریمان، با توجه به سرنخ‌های موجود گردانندگان دومین باند سرقت را نیز چهره زنی و مورد شناسایی قرار داد.
 
وی گفت: این متهمان که در حوالی شهر فرهادگرد فریمان مرتکب سرقت‌های شبانه می‌شدند نیز پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود:متهمان در تحقیقات اولیه تاکنون به سرقت ۵۰ راس گوسفند اعتراف و دربازرسی از مخفیگاه آنان ۲۰ راس گوسفند سرقتی کشف و دو خودروی وانت و پیکان کشف شد.
سردار کریمی گفت: تحقیقات از این سارقان حرفه‌ای با دستورات مراجع قضایی ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا