مشهد

دستگیری ۱۰ نفر از سرشاخه های شرکت های هرمی در مشهد

کلاهبرداری
مشهد-رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: ۱۰ نفر از  سرشاخه های شرکت های  هرمی در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید رزمخواه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: رصد اطلاعاتی نشان می داد افرادی با حضور در منزلی مسکونی واقع در محدوده جاده قدیم قوچان با فعالیت های غیر مجاز اینترنتی و تحت عناوین شرکت های هرمی در صدد عضو یابی هستند.

وی افزود: پس از پیگیری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و  تیمی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مامور رسیدگی به این پرونده شدند.

 رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پس از چند روز کار گسترده پلیسی و تایید فعالیت مجرمانه این افراد، هماهنگی های لازم با مقام قضائی برای بازرسی از محل به عمل آمد و  کارآگاهان پس ازکنترل و مراقبت های نامحسوس، زمانی که سرشاخه های این شبکه در محل حضور داشتند به طور ضربتی منزل مسکونی را مورد بازرسی قرار دادند.

رزمخواه خاطرنشان کرد :در این عملیات ۱۰ متهم که اهل استان های مازندران و تهران بودند را در حین آموزش و انجام فعالیت شرکت هرمی دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت آنان تعدادی مجله ، جزوات و کتب مرتبط با فعالیت های مجرمانه هرمی را به همراه تجهیزات رایانه همراه کشف کردند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا