مشهد

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

رییس کمیته بهداشت و پیشگیری ستاد اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی کووید– ۱۹ سردار شهید قاسم سلیمانی واقع در نمایشگاه بین‌المللی با مشارکت شهرداری مشهد و نمایشگاه بین‌المللی خبر داد.

مهدی قلیان با بیان اینکه مبارزه با کووید ۱۹ و کنترل آن با مشارکت کلیه سازمان‌ها امکان‌‍پذیر است، اظهار کرد: شهرداری مشهد در این بحران از ابتدا همراه  دانشگاه علوم پزشکی بوده و خدمات شایان و قابل تقدیری انجام داده است.

وی ضمن قدردانی از کلیه سازمان‌های همکار  با عنایت به تامین فضای فیزیکی جهت ایجاد پایگاه‌های  تجمیعی واکسیناسیون  و تجهیزات اظهار امیدواری کرد که با مشارکت و همکاری تمامی نهادها، سازمان ها و مردم بتوانیم به‌زودی چرخه ویروس کرونا را قطع نماییم.

رئیس کمیته بهداشت ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: این  مرکز تجمیعی ظرفیت تزریق روزانه ۱۵ هزار دوز واکسن را خواهد داشت و با توجه به فضای فیزیکی مناسب، لاین‌های خودرویی و حمایت و پشتیبانی شهردار مشهد در صورت ارسال محموله‌های واکسن به این استان قابلیت افزایش هم خواهد داشت.

به گزارش وبدا، قلیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷ لاین خودرویی واکسیناسیون در نمایشگاه بین‌المللی آماده شده است و سالن عطار نیز با تعداد ۲۴ لاین در حال آماده‌سازی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا