خراسان

سرمایه‌های خرد شهروندان خراسان رضوی عمدتاً روانه بانک‌ها می‌شود

خدادوست

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: سرمایه‌های خرد شهروندان خراسان رضوی عمدتاً روانه بانک‌ها می‌شود.

حسین خدادوست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: آموزش‌هایی که برای بازار بورس و سرمایه در نظر گرفته شده در ۳ بخش اساسی بوده که یکی از آنها تحلیل‌هایی است که در مورد بازار باید انجام شود.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم با بازار سرمایه نیاز به دانش قوی دارد تا بتوانند اهداف خود را مشخص و در راستای آنها اقدامات خود را برنامه‌ریزی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این راستا برای افزایش دانش مردم اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی با تأکید بر اینکه میزان سرمایه‌های خرد افراد که به سمت بانک‌ها هدایت می‌شوند در خراسان رضوی از سایر استان‌ها بالاتر است، اظهار داشت: این موضوع می‌تواند تا حدود زیادی زمینه را برای فعالیت بهتر بازار سرمایه به وجود آورد و باید فرهنگ استفاده از بورس برای بازدهی بهتر این بخش در دستور کار قرار گیرد.

خدادوست با بیان اینکه مردم در کشور ما بیش از بازار سرمایه به بانک اعتماد دارند، تصریح کرد: اگر بتوان تمام تحلیل‌های درست را در اختیار افراد قرار داد رغبت به حضور در این بازار افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: حضور در کلاس‌های آموزشی و نهادینه کردن مطالعه برای سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای ارتقا بازار بورس در کشور و خراسان رضوی دارای اهمیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا