مشهد

سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی ترکیه در مشهد

 

مزجی

معاون شهردار مشهد گفت: با اعلام آمادگی گروه تجاری ترک برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف در مشهد، معاونت اقتصادی شهرداری با سرمایه گذاری به میزان ۲ میلیارد یورو موافقت کرده است.

محمد‌رضا مزجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس در زمینه همکاری گروه سرمایه‌گذاری ترکیه با معاونت اقتصادی شهرداری مشهد اظهار داشت: گروه سرمایه‌‌گذاری ترکیه برنامه‌های خود در زمینه سرمایه‌گذاری در مشهد را توضیح داده است.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با این گروه افزود: گروه سرمایه‌گذاری ترکیه اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در پروژه خط 4 قطار شهری مشهد، ساخت 10 هزار واحد مسکونی مناسب برای اقشار متوسط جامعه همراه با فضای سبز، مرکز خرید و ناوگان تاکسی رانی با افزودن 20 هزار دستگاه تاکسی با برند ژاپنی کرده است.

معاون اقتصادی شهردار مشهد در زمینه میزان سرمایه‌گذاری گروه ترکیه بیان کرد: حجم کل سرمایه‌گذاری که گروه سرمایه‌گذاری ترکیه اعلام آمادگی کرده، بیش از 2 میلیارد یورو است که معاونت اقتصادی شهرداری تا سقف یاد شده همکاری خواهد کرد.

مزجی با اشاره به اعلام گروه سرمایه‌گذاران مبنی بر زمان اجرای این پروژه‌ها گفت: گروه سرمایه‌گذاری ترکیه اعلام کرده ظرف 10 تا 15 روز آینده نقل انتقالات و مبادلات بانکی را انجام خواهند داد.

وی در ادامه از تمایل بسیار زیاد این گروه برای سرمایه‌گذاری در مشهد خبر داد و افزود: معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مشهد سبب شد این گروه با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد آشنا و برای مشارکت در پروژه‌ها مشتاق شوند.

مزجی با بیان اینکه گروه سرمایه‌گذاری ترکیه با سرمایه میلیاردی در پروژه هلدینگ زائر نیز اعلام همکاری کرده‌اند، تصریح کرد: اطلاعات مبادله شده و مذاکرات بیانگر آن است که چنانچه مراحل اداری انجام پذیرد 4 تا 5 ماه آینده به فاز اجرایی نزدیک می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا