مشهد

سرویس دهی رایگان قطارشهری در روز ۲۲ بهمن

سرویس دهی رایگان قطارشهری در روز 22 بهمن

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسم طاهری مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مصادف با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سرویس دهی ناوگان قطار شهری از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۴ رایگان است.

وی گفت:همچنین در این روز سرویس دهی با یکساعت افزایش نسبت به روزهای تعطیل از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ شب با سرفاصله زمانی ۴:۳۰ الی ۶ دقیقه صورت می گیرد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی حضور خیل عظیم راهپیمایان به منظور شرکت در این حماسه عظیم و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا گرانقدر شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد برای جابه جایی آسان همراه با آرامش مسافرین این سامانه آمادگی کامل دارد.

قاسم طاهری افزود: با توجه به برودت هوا و ترافیک شدید خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی پیش بینی می شود مردم عزیز از قطار شهری بمنظور تردد و حضور در راهپیمایی استفاده نمایند.

وی گفت: همچنین بمنظور رفاه حال مسافرین عزیز به اطلاع می رساند ورود ادوات حجیم ، پلاکارد، سیستم های صوتی و… به داخل ایستگاه ها و واگن های قطار شهری ممنوع می باشد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد اجرای سرودهای مناسبتی و توزیع اقلام فرهنگی در ایستگاه بسیج از سایر برنامه های شرکت بهره برداری قطار شهری در این روز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا