خراسان

سفرهای نوروزی در خراسان‌رضوی کاهش می‌یابد

فرقانی/ دفاتر خدمات صنفی خراسان رضوی

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به روندی که هم‌اکنون وجود دارد به‌نظر می‌رسد که تعداد سفرهای مردم از مبدأ خراسان‌رضوی برای نوروز امسال کاهش داشته باشد.

مجید فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: هم‌اکنون برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی در دست انجام بوده و آژانس‌های هواپیمایی تورهای خود را ساماندهی می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی تعداد تقاضا برای سفرهای نوروزی کاهش داشته و علاوه بر این افزایش نرخ ارز نیز در این داستان آثار زیادی به همراه داشته به گونه‌ای که تعدا زیادی از مسافرت‌هایی که برای مقاصد خارجی برنامه‌ریزی شده بودند هم اکنون به سمت سفرهای داخلی تمایل پیدا کرده‌اند.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسا ن رضوی بیان کرد: مقاصدی که برای سفرهای داخلی در نظر گرفته شده اصفهان، شیراز، یزد، کیش و قشم بوده و مقاصد مسافرت‌های خارجی نیز شرق آسیا، سواحل خلیج‌فارس و ترکیه هستند که آژانس‌های هواپیمایی در مقاصد خود در نظر گرفته‌اند.

فرقانی تأکید کرد: با وجود چرخش سفرها به سمت داخل احتمال این است که میزان سفر به مشهد مقدس در نوروز امسال افزایش داشته باشد. با توجه به اینکه پیش فروش بلیط‌های قطار مسافرتی به تازگی آغاز شده نمی‌توان در مورد آن زیاد نظر داد همچنین بخش فروش اینترنتی نیز در نظر گر فته شده که آمار آن در اختیار آژانس‌ها قرار نمی‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا