فرهنگ و هنر

سه سال در نبود مرتضی پاشایی

سه سال از درگذشت مرتضی پاشایی خواننده محبوب موسیقی پاپ کشورمان گذشت و هنرمندان با انتشار پست هایی یادی از این خواننده فقید کشورمان کردند.

یادی از زنده یاد مرتضی پاشایی در سالگرد درگذشتش

مرتضی پاشایی خواننده محبوب موسیقی پاپ کشورمان از آن دست خواننده هایی بود که صدایش به دل می نشست و هر شنونده ای را مجذوب خود میکرد ، اما این خواننده جوان خیلی زود از میان هوادارانش پر کشید و به دیار باقی شتافت. ساعت هفت و نیم شب یک شب پاییزی تلخ با او وداعی ابدی کردیم و در تاریکی شب مرتضی پاشایی برای همیشه ترکمان کرد و در دل خاک آرام گرفت.مرتضی پاشایی

زنده یاد مرتضی پاشایی بعد از مبارزه با بیماری سرطان معده صبح جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ در بیمارستان بهمن تهران دار فانی را وداع گفت و از میان ما رفت. پست محمد علیزاده دوست و همکار مرتضی پاشایی به مناسبت سالگرد درگذشت مرتضی پاشایی سبب شد تا یادی از این هنرمند محبوب کشورمان در سالروز درگذشتش کنیم.

سه سال از درگذشت مرتضی پاشایی گذشت

محمد علیزاده با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:سه سال شد و چه زود از اون خاطرات تلخ گذشت. سه سال ندیدمت و دلم مثل همیشه برات تنگ،تنگ،تنگه. رفیق بامعرفت در اغوش خدا خوب بخوابی.

هنرمندان و یادی از زنده یاد مرتضی پاشایی

رضا صادقی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:روحت شاد پسر بااخلاق و دوست داشتنی، صدای تو و نگاه صبور تو همیشه کنارمون هست. صدای صبور.

علی لهراسبی رفیق و یار مرتضی پاشایی در سال آخر زندگی اش با انتشار کلیپی در اینستاگرامش نوشت:سه سال چه زود و ناباورانه گذشت رفیق …. یاد و نامت همیشه جاودان….

بابک جهانبخش با انتشار این عکس نوشت:در سومین سالگرد اسمانی شدنت به مانند همیشه به یادت هستیم و تا همیشه در قلب و خاطر ما زنده ای… روحت شاد مرتضی جان

مرتضی پاشایی متولد ۲۰ مرداد ۱۳۶۳ – درگذشتهٔ ۲۳ آبان ۱۳۹۳)خواننده ، نوازنده و آهنگساز پاپ ایرانی بود. او نخستین آلبوم رسمی خود، « یکی هست » را در سال ۱۳۹۱ منتشر کرد. آلبوم های «گل بیتا» و «اسمش عشقه» دو آلبوم دیگر او هستند که تا پیش از درگذشتش به صورت رسمی منتشر نشده بودند و آلبوم «اسمش عشقه» در تابستان ۹۴ به طور رسمی منتشر شد.

وی از آذر ۱۳۹۲ به تشخیص پزشکان به سرطان معده مبتلا شدو در ۲۳ آبان ۱۳۹۳ در ۳۰سالگی درگذشت. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

 زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان

مرتضی پاشایی از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی حس خاص و مبهمی داشت. او از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتیِ قطعات خود شروع به کار کرد. او با قطعهٔ «یکی هست» به شهرت رسید. مرتضی پاشایی در پاییز سال ۱۳۹۱ باانتشار آلبوم یکی هست به جمع خوانندگان دارای آلبوم پاپ ایران پیوست.

 زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان

ترانه «یکی هست» از کارهای شاخص پاشایی دانسته می شود. پاشایی ترانه «عصر پاییزی» را در اینترنت منتشر کرد که به یکی از محبوب ترین ترانه های او تبدیل شد.او همچنین ترانه «نگران منی» را به عنوان تیتراژ برنامه تلویزیونی ماه عسل سال ۹۳ اجرا کرده بود.

 

منبع : نمناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 16 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا