ورزش

سیاه‌جامگان – سپیدرود رشت؛ نبرد برای رسیدن به نخستین پیروزی در لیگ هفدهم

تیم فوتبال سیاه جامگان

ورزشگاه شهید عضدی رشت ساعت ۲۱ فردا در چارچوب هفته دوم لیگ برتر هفدهم میزبان تیم‌های سپیدرود و سیاه‌جامگان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد‌مقدس، تیم‌های سیاه جامگان و  سپیدرود رشت فردا شب در ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهید عضدی در رشت ر چارچوب هفته دوم لیگ برتر هفدهم رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

تیم مشهدی در هفته نخست برابر ذوب‌آهن به تساوی رسید و تیم سپیدرود رشت در نخستین دیدار خود با نتیجه ۲ بر یک، مغلوب نفت تهران شد. این بازی نخستین میزبانی تیم سپیدرود در لیگ برتر از تاریخ تاسیس این باشگاه خواهد بود از این رو این تیم انگیزه دارد تا با پیروزی در این دیدار نخستین برد خود را در لیگ برتر جشن بگیرد.

سیاه‌جامگان در هفته نخست هر چند به تساوی در دقایق پایانی دست اما توانست نتیجه خوبی در برابر تیم اصفهانی با هدایت امیر قلعه‌نویی کسب کند و فرصت دارد تا با پیروزی در هفته دوم و کسب امتیاز در ابتدای لیگ به سرنوشت فصل گذشته و قرار گرفتن در انتهای جدول دچار نشود. این تیم باید از دو فصل پیش خود عبرت گرفته باشد و از  ابتدای فصل حداکثر امتیازات را جمع کنند تا کارش به اما و اگرهای روز پایانی نرسد.

سیاه جامگان پس از میانه‌های فصل گذشته سکان هدایت خود را به مربی باتجربه فوتبال خراسان اکبر میثاقیان واگذار کرد و روزهای آرام‌تری را تجربه کرد و کم‌کم در لیگ سال گذشته اوج گرفت و توانست در لیگ هفدهم باقی بماند. 

از نکات قابل توجه دیگر این دو تیم در نام این دو است چرا که یکی در نامش کلمه سیاه و دیگر کلمه سپید را دارد و این اتفاق برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ برتر اتفاق خواهد افتاد. از این جهت نیز فردا شاهد دیدار بین دو تیم سپید و سیاه در روز پنج‌شنبه خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا