ورزش

سیاه‌جامگان-نفت‌تهران، تلاش شاگردان میثاقیان برای کسب نخستین پیروزی در مشهد

سیاه‌جامگان

۲ تیم سیاه جامگان و نفت تهران امروز پنجشنبه دوم شهریورماه در ورزشگاه ثامن مشهد در چارچوب هفته پنجم لیگ هفدهم در ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه با دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، دو تیم سیاه جامگان و نفت تهران امروز پنجشنبه دوم شهریورماه در ورزشگاه ثامن مشهد در چارچوب هفته پنجم لیگ هفدهم در ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه با دیدار می‌کنند. قضاوت این دیدار برعهده کوپال ناظمی، حسن ظهیری، قهرمان نجفی و جواد محمدی است.

تیم مشهدی در چهار دیدار قبلی خو دو تساوی، یک شکست و یک برد را کسب کرده است و توانسته ۵ امتیاز کسب کند این تیم در هفته گذشته در دیدار با تیم پرسپولیس یک تساوی ارزشمند را در ورزشگاه آزادی کسب کرده است و توانسته تیمی را که در سه دیدار قبلی خود به برتری دست پیدا کرده بود را متوقف کند.

سیاه‌جامگان در لیگ هفدهم در ۴ هفته ابتدایی نتایج خوبی را کسب کرده و اگر این روند ادامه داشته باشد مثل فصل گذشته دیگر درگیر جنگ در رده‌های پائین جدول برای بقا در لیگ برتر نیست. تیم مشهدی در دو بازی داخل خانه خود در این فصل به برتری دست پیدا نکرده است واین دیدار پس کسب نتیجه خوب در برابر پرسپولیس می‌تواند نخستین پیروزی در خانه در برابر نفت تهران باشد.

تیم سیاه‌جامگان با کسب پیروزی در این دیدار می‌تواند با دیگر تیم مشهدی هم‌امتیاز شده و به رتبه پنجم جدول صعود کند. نفت تهران نیز از چهار دیدار قبلی خود دو شکست، یک تساوی و یک برد کسب کرده و در دو دیدار قبلی متحمل شکست شده است و با ۴ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد.

نکته‌ای که در ارتباط با تیم سیاه‌جامگان اهمیت دارد غرور بازیکنانش است. میثاقیان باید به بازیکنانش بگوید که نباید به وضعیت نفت نگاه کرده و حریف را دست کم گرفت. نفت تهران تاکنون موفق به شکست دادن سیاه‌جامگان نشده است و در ۴ دیدار قبلی تیم مشهدی دو برد و دو تساوی کسب کرده است.

سیاه جامگان بدون مصدوم و محروم به مصاف نفت خواهد رفت اما تیم نفت‌تهران هاشم بیک‌زاده را در اختیار ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا