ورزش

سیاه جامگان- تراکتورسازی؛ شاگردان خداداد در اندیشه فرار از منطقه خطر

سیاه‌جامگان

دیدار تیم‌های سیاه جامگان و تراکتورسازی تبریز پس از مدت‌ها کش و قوس قرار است در مشهد برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، دو تیم فوتبال سیاه‌جامگان و تراکتورسازی‌ در چارچوب هفته بیست و دوم از ساعت ۱۴:۳۰ فردا جمعه ۶ اسفند‌ماه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم می‌روند.

تیم سیاه‌جامگان با ۱۷ امتیاز در رده ۱۵ قرار دارد و تیم تراکتورسازی نیز با ۴۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رقابت این دو تیم ابتدا و انتهای جدولی می‌تواند دیدار فردا را حساس و جذاب کند.

تیم سیاه‌جامگان برای رهایی از بحران و فرار از سقوط نیاز به پیروز دارد تا با برد در دیدار فردا یک پله در جدول صعود کند و پس از هفت هفته نخستین پیروزی خود را دشت کند.

تیم تراکتور نیز برای جلوگیری از افزایش اختلاف خود با صدر جدول و افزایش فاصله با تیم سوم که اکنون یک امتیاز است نیاز به برد دارد تا در روزهای پایانی حسرت این امتیازها را برای قهرمانی در لیگ نخورد. 

تیم سیاه‌جامگان در سه اخیر دیدار خانگی خود مقابل حریفان شکست نخورده و دو تساوی و یک پیروزی مقابل دیگر تیم تبریزی بدست آورده است. این موضوع می‌تواند برای شاگردان عزیزی امیدوار کننده باشد.

لغو یک هفته‌ای بازی تراکتورسازی و سیاه‌جامگان به دلیل بارش برف به نفع مصدومان تیم تبریزی شد چرا که بازیکنانی مانند اخباری، نوری، ایرانپوریان، گودرزی و محمدی که دچار آسیب دیدگی بودند در اردوی تهران زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمانی را پشت سر گذاشتند و بدون مشکل در بازی فردا جمعه مقابل تیم سیاه‌جامگان حاضر می‌شوند.

دو تیم در دیدارهای قبلی خود هر کدام صاحب یک برد شده و یک بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده تا در امتیازات کسب شده در عدد ۴ برابر باشند. بازی نیم فصل نخست لیگ در تبریز با برتری سه بر صفر تیم تراکتور در تبریز به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا