ورزش

سیاه جامگان- ذوب آهن؛ شاگردان خداداد راهی جز کسب امتیاز ندارند

دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان و ذوب آهن - مشهد

تیم‌های فوتبال سیاه جامگان مشهد و ذوب آهن اصفهان در نخستین دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، تیم‌های فوتبال سیاه جامگان مشهد و ذوب آهن اصفهان در نخستین دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

دو تیم از این نظر که در اواسط فصل سرمربی خود را تغییر داده‌اند دارای اشتراک هستند اما پس از تغییر سرمربی همچنان روند متفاوتی را در پیش گرفته‌اند، ذوب آهن که اصلا تبدیل به تیم دیگری شده و در قواره یک مدعی این روزها ظاهر شده است و سیاه جامگان نیز روندی سینوسی داشته است.

سیاه جامگان در حال حاضر از ۱۵ بازی خود تنها ۱۴ امتیاز کسب کرده است و ذوب آهن با ۲۵ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار دارد.

مشکلات سیاه جامگان این روزها برای همه عیان است و کمتر کسی در مشهد وجود دارد که نداند نهاد و ارگانی قصد ندارد از این تیم حمایت کند مگر اینکه کارد به استخوان برسد و تازه یادشان بیفتد که این شهر نیز تیمی دارد و تعدادی جوان دل به آن بسته‌اند.

عزیزی قبل از اینکه هدایت سیاه جامگان را برعهده بگیرد ابتدای فصل پیش بینی کرده بود که با رویه فعلی دو تیم مشهدی شاید در انتهای فصل فانوس به دست باشند و البته این روزها بسیار امیدوارانه تر به مسائل نگاه می‌کند و معتقد است به عشق هواداران به این تیم آمده است.

سیاه جامگان در دیدار برابر پرسپولیس البته نمایشی مایوس کننده داشت؛ عزیزی خیلی سریع سراغ نقاط ضعف تیمش رفت و برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر میلاد میداودی را به خدمت گرفت، بازیکنی که سابقه بازی در استقلال تهران را یدک می‌کشد و شاید بتواند روزهای بهتری را برای مشکی پوشان در خط حمله رقم بزند.

از سوی دیگر اما ذوب آهن این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و شاید تنها در جام حذفی و شکست برابر تراکتورسازی آنها را مقداری از روند رو به بالایی که داشتند دور کرد اما مجتبی حسینی، مربی جوان ذوب آهن نشان داده است که خیلی خوب می‌تواند تیمش را به لحاظ روانی مهیای رقابت کند.

نبرد سیاه جامگان و ذوب آهن البته از نظر دیگری نیز بسیار حساس است زیرا ذوب آهن می‌تواند با برتری در این دیدار ۲۸ امتیازی شود و حتی به رویایی صدرنشینی در هفته‌های بعد و حتی شاید قهرمانی فکر کند و سیاه جامگان نیز اگر می‌خواهد به بقا در لیگ برتر و حتی ارتقا در جدول فکر کند باید حداقل یک امتیاز از کوره فولادشهر بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا