مشهد

سیر افزایشی دما در مشهد مقدس ادامه دارد

کرمان هواشناسی

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سیر افزایشی دما در خراسان رضوی به ویژه خراسان رضوی همچنان ادامه دارد.

یحیی قائنی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: دمای هوای امروز در مشهد مقدس بین 13 تا 28 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بوده و وضعیت کلی آن صاف تا کمی ابری با غبار صبحگاهی گاهی وزش باد نسبتا شدید از ساعات بعد از ظهر افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق است.

وی افزود: فردا نیز دمای هوای مشهد با افزایش چند درجه‌ای بین 16 تا 31 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بوده و وضعیت آن کمی تا قسمتی ابری با غبار صبحگاهی از ساعات بعد از ظهر افزایش ابرگاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال رگبار پراکنده باران است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه دمای مشهد مقدس در روز گذشته بین 13 تا 25 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بوده است، خاطرنشان کرد: وضعیت هوای این شهر در روز پنج شنبه کمی تا قسمتی ابری با غبار صبحگاهی از ساعات بعد از ظهر افزایش ابرگاهی وزش باد نسبتا شدید همراه با رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق بوده و دمای هوا بین 16 تا 31 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

قائنی‌پور بیان کرد: در طول روز گذشته شهرستان کوهسرخ با حداقل دمای 6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و سرخس با 30 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا