ورزش

شاگردان میثاقیان به‌دنبال کسب نخستین پیروزی در خانه

سیاه‌جامگان

دو تیم سیاه جامگان مشهد و گسترش فولاد تبریز در هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه در ورزشگاه ثامن الائمه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، دو تیم سیاه جامگان مشهد و گسترش فولاد تبریز در هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه در ورزشگاه ثامن‌الائمه با یکدیگر دیدار خواهند کرد. داوری این دیدار برعهده امید سعیدفر،  مهدی الوندی، مهدی شفیعی و جواد محمدی است.

تیم سیاه‌جامگان در ۶ هفته ابتدایی لیگ ۴ تساوی، یک برد و یک شکست را متحمل شده است و با ۷ امتیاز در زتبه هشتم جدول قرار گرفته است. در سوی مقابل تیم گسترش فولاد در این مدت یک تساوی، یک برد و ۴ شکست را پذیرفته و با ۴ امتیاز در رده انتهایی جدول قرار گرفته است.

هر دو تیم در صورت کسب پیروزی در این دیدار می‌توانند در جدول رتبه خود را ارتقا دهند، تیم تبریز در صورت کسب پیروزی می‌تواند به رتبه ۱۲ نیز برسد. در سوی دیگر تیم مشهدی می‌تواند به رتبه ۵ در جدول برسد.

سیاه‌جامگان از ابتدای لیگ هفدهم در مشهد به برتری دست نیافته و این دیدار در برابر تیمی که تاکنون ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را دارد فرصتی است تا با کسب پیروزی نخستین برد خود را در خانهدر لیگ برتر بدست آورد.

تیم تبریزی در این دیدار تلاش خود را خواهد کرد تا با کسب برتری در این دیدار خود را از قعر جدول جدا کند چرکه در ۳ دیدار قبلی خود دو شکست و یک تساوی کسب کرده و موفق به برتری نشده است.

تیم سیاه‌جامگان در ۴ دیدار قبلی خود دو پیروزی، یک شکست و یک تساوی کسب کرده و با کسب نتایج خوب در لیگ و متوقف کردن تیم‌پرسپولیس در آزادی نشان داده است که تیم خوبی در این فصل راهی مسابقات لیگ برتر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 20 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا