مشهد

شهروندان قبل از خرید مستغلات از شهرداری مشهد استعلام کنند

شهروندان قبل از خرید مستغلات از شهرداری مشهد استعلام کنند

معاون دادستان مشهد بر ضرورت استعلام شهروندان از دهیاری‌ها و شهرداری‌ها همچون شهرداری مشهد قبل از خرید مستغلات تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاضی محمد بخشی محبی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به اینکه نظارت بر ساخت و سازها به صورت جدی در دستور کار دادستانی و شهرداری مشهد قرار گرفته و بر این اساس نظارت‌های شبانه‌روزی و استفاده از ظرفیت اکیپ‌های گشت مشترک اتفاق افتاده است لذا از شهروندان خواسته می‌شود تا اولا نسبت به تغییر کاربری اراضی به صورت غیرمجاز اقدام نکنند و پیش از خرید املاک مورد نظر حتما موارد لازم را درباره کاربری آنها دریافت نمایند.
وی افزود: در صورتی که شهروندان به صورت غیرمجاز اقدام به تغییر کاربری نمایند چه از سوی جهاد کشاورزی یا شهرداری یا بخشداری و فرمانداری‌ها جهت طرح پرونده در کمیسیون‌های مواد ۱۰۰ و ۹۹ شهرداری نسبت به اعاده به وضع سابق اراضی اقدام می‌شود و این اقدامات جز تلف بیت‌المال و حقوق شهروندان عاید دیگری ندارد.
وی بیان کرد: در همین راستا امروز ۱۱ هزار مترمربع زمین که در بولوار توس مشهد تغییر کاربری داده شده بود با قلع و قمع بیش از ۲ هزار متر بنا و مستحدثات و پس از کش و قوس‌های فراوان قانونی در نهایت با صدور رای از دیوان عدالت اداری اعاده به وضع سابق شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

دکمه بازگشت به بالا