مشهد

طراحی المان های شهری تعاملی در بهار ۱۴۰۱

شهردار مشهد الرضا علیه السلام گفت: امسال المان های شهری به صورت تعاملی طراحی شده و به دو بخش المان های گل و حجمی تقسیم می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی در بازدید از آثار منتخب جشنواره هنرهای شهری که با حضور حجت الاسلام حسن منصوریان رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: ان شاءالله در بهار ۱۴۰۱ با سه دسته کار تحت عنوان جشنواره بین المللی هنرهای شهری به استقبال بهار خواهیم رفت.

وی افزود: دسته اول شامل پاویون هایی است که در آن ها چهارده روایت مختلف برای مردم به تصویر کشیده می شود و مردم می توانند در گروه های خانوادگی وارد آن شوند.

شهردار مشهد الرضا علیه السلام بیان کرد: دسته دوم المان های شهری است که امسال به صورت تعاملی طراحی شده و به دو بخش المان های گل و حجمی تقسیم می شود.

شهردار مشهد الرضا علیه السلام گفت: دسته سوم دیوار نگاره هایی است که امیدواریم با هویت رضوی و مسائلی که مرتبط با زندگی کهن ایرانی ها است، ارتباط قوی برقرار کند.

ارجائی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که در دوران پسا کرونا فضای مفرح و شادی را در ایام میلاد حضرت صاحب امرعجّل الله تعالی فرجه الشّریف و نوروز باستانی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =

دکمه بازگشت به بالا