ایران

عارف:دربحث سیاسی هیچ راهی جز تعامل نداریم عارف:دربحث سیاسی هیچ راهی جز تعامل نداریم

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, عارف

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه ما با دیگر جریان‌ها اختلاف نظر آنچنانی نداریم، گفت: مهمترین مسئله مردم و کشور اشتغال و معیشت است.

به گزارش  تسنیم، قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران، جمعی از منتخبین و نمایندگان ادوار مجلس، دبیران کل احزاب سراسر کشور و فعالان سیاسی شاخص حاضر در مراسم رونمایی از کتاب ملامصطفی بارزانی، با محمدرضا عارف منتخب مردم تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

محمدرضا عارف در این جلسه به رفع مشکلات جامعه و خواسته‌های مردم اشاره و گفت: اینکه ما در مجلس چند فراکسیون داشته باشیم، دستوری نیست. مبنا باید اخلاق باشد.

وی افزود: ما با دیگر جریان‌ها اختلاف نظر آنچنانی نداریم. دربحث مسائل اقتصادی، مبارزه با فساد و مسائل اجتماعی باهم حرکت می‌کنیم. در موارد سیاسی نیز هیچ راهی جز تعامل نداریم. مهمترین مسئله مردم و کشور اشتغال و معیشت است و ما مستقلین و اعتدال‌گرایان را از خود می‌دانیم.

حشمتیان نیز گزارش کوتاهی از شکل‌گیری جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان ایران ارائه کرد و گفت: برخلاف آمارهایی که در جلسه گردهمایی هفته گذشته اصول‌گرایان و اصلاح طلبان در رسانه‌ها مطرح شده در حال حاضر با توجه به خود اظهاری‌های منتخبین درمجموع 117 اصلاح طلب و 86 مستقل و اعتدال‌گرا و 85 اصول‌گرا به مجلس راه یافته‌اند؛ لذا مستقلین چون بدون حمایت چپ و راست و فقط در لیست‌های جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان بوده‌اند؛ ما برانیم تا انشالله با کمک دوستان، فراکسیون مستقلین مانند خانه احزاب شکل بگیرد.

وی ادامه داد: در این انتخابات هم چون مردم حرف آخر را زدند، انتظار دارند به خواسته آنان که رفع مشکلات است، توجه شود.

رئیس جهه مستقلین و اعتدال‌گرایان افزود: برای رفع مشکلات مردم، اعتقاد ما براین است که مجلس هم مانند خانه احزاب باید توسط هر سه جریان اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، مستقلین و اعتدالگرایان اداره شود.

سپس محسن مهرعلیزاده که به نمایندگی از شورای اصلاحات در جلسه حضور داشت، اظهار داشت: اصلاح طلبان و مستقلین و اعتدال‌گرایان باهم قرابت نزدیکی دارند و در اکثر حوزه‌ها لیست مشترک داشته‌اند؛ لذا منتخبین آنها نیز می‌توانند در مجلس همدل و همراه باشند.

در ادامه اسماعیل ابراهیمی دبیرکل حزب میهن اسلامی و دبیر داخلی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان به نمایندگی از احزاب حاضر در جلسه بر تشکیل فراکسیون مستقلین تأکید کرد.

در ادامه اسلام دوست و اخوان به نمایندگی از نمایندگان ادوار و منتخبین حاضر در جلسه ضمن تأکید برتشکیل فراکسیون مستقلین، به اصلاح قانون انتخابات و رفع ابهامات موجود در قانون که در هر دوره باعث رد صلاحیت گسترده چهره‌های شاخص می‌شود. اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا