مشهد

عملیات احداث ساختمان دانشکده تربیت مدرس قرآن‌کریم در مشهد آغاز شد

s

عملیات احداث پروژه ساختمان دانشکده تربیت مدرس قرآن‌کریم روز جمعه در اراضی الهیه مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی، نخستین کلنگ پروژه دانشکده تربیت مدرس قرآن کریم توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین الهی‌زاده قائم‌مقام دانشگاه علوم و معارف قرآن‌کریم و ‌علی سیفی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی به زمین زده شد.

در این مراسم نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: هدف از تأسیس این دانشکده تربیت دانشجویانی آشنا با معارف قرآنی است که وفادار به مکتب اهل بیت(ع) و اهل قرآن باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی افزود: دانشجویان ما در کلاس‌های درس معارف قرآنی به‌گونه‌ای آموزش ببیند که دارای بصیرت کامل از جامعه باشند.

در این مراسم که جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی و جمعی از اساتید معارف قرآنی نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا زارع‌مهرجردی رئیس دانشکده تربیت‌مدرس قرآن‌کریم مشهد گفت: این پروژه در زمینی به مسافت 7 هکتار و زیربنای 28 هزار متر مربع و با 400 میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: فاز اول آن که از امروز شروع می‌شود، با 8 هزار مترمربع و با 40 میلیارد ریال اعتبار اولیه است. این فاز شامل ساختمان اداری، پژوهشی و کلاس‌های درس خواهد بود و فازهای بعدی شامل خوابگاه‌های دانشجویی و اتاق اساتید است.

حجت‌الاسلام والمسلمین زارع‌مهرجردی در پایان سخنانش از سیفی رئیس سازمان نظام مهندسی و مهندسین پروژه و همکاری مسئولان اداره راه و شهرسازی، شهرداری و شورای شهر مشهد تشکر و قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا