دانش و فناوری

لنوو از گوشی Vibe C2 Power رونمایی کرد

لنوو Vibe C2 Power ویژگی هایی همچون صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، دوربین اصلی ۸ و سلفی ۵ مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته ای MT6735P مدیاتک با سرعت کلاک ۱٫۵ گیگاهرتزی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایتی از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی را در دل خود جای داده است.

تقریباً یک ماه پیش بود که شرکت لنوو از اسمارت فونی جدید به نام Vibe C2 رونمایی کرد و اکنون به نظر می رسد که این گوشی آن چنان که باید و شاید به مذاق خریداران خوش نیامده و از این رو، لنوو امروز نسخه ای جدید و البته قدرتمندتر از آن را با نام Vibe C2 Power معرفی کرد.

لنوو از گوشی Vibe C2 Power رونمایی کرد

لنوو با دست بردن در برخی قطعات و مشخصات این گوشی سعی کرده است تا توجه کاربران را به این محصول جلب کند که از میان آن ها می توان به باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و حافظه رم ۲ گیگابایتی اشاره کرد. این در حالیست که در نسخه وایب سی ۲، این میزان به ترتیب برابر با ۲۷۵۰ میلی آمپر ساعت و یک گیگابایت بود.

و اما در خصوص سایر مشخصات باید گفت که این محصول ویژگی هایی همچون صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، دوربین اصلی ۸ و سلفی ۵ مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته ای MT6735P مدیاتک با سرعت کلاک ۱٫۵ گیگاهرتزی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایتی از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی را در دل خود جای داده است.

لنوو از گوشی Vibe C2 Power رونمایی کرد

همچنین، این گوشی دو سیم کارته بوده و از سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو بهره می برد. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه جدید اندروید یعنی نوگا را دریافت خواهد کرد یا خیر، اما اگر چنین اتفاقی هم نیفتد، با توجه به قیمت گوشی، چندان هم عجیب نخواهد بود.

وزن این گوشی برابر با ۱۵۵٫۶ گرم و ضخامت آن نیز برابر با ۹٫۵۴ میلیمتر عنوان شده است. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت این محصول منتشر نشده اما گفته می شود که با قیمت تقریبی ۱۶۷ دلاری روانه بازار خواهد شد.

منبع: تک شات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا