ورزش

مقابل پرسپولیس بد کار نکردیم

هافبک سیاه‌جامگان مشهد با بیان اینکه مقابل پرسپولیس بد کار نکردیم، گفت: در پایان فصل در رتبه خوبی قرار می‌گیریم.
خبرگزاری فارس: مقابل پرسپولیس بد کار نکردیم/ پایان فصل در رتبه خوبی قرار می‌گیریم

 

سالار افراسیابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: وضعیت خوبی داریم و بعد از جدال مقابل پرسپولیس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و مقابل فولاد کار دشواری داریم، چون فولاد از تیم‌های با سابقه لیگ است که حتی عنوان قهرمانی را نیز تصاحب کرده، اما ما همچون دو بازی گذشته در جدال مقابل فولاد هم فقط به دنبال کسب هر 3 امتیاز دیدار خواهیم بود.

هافبک میانی سیاه‌جامگان در ارتباط با عملکرد ضعیف تیم برابر پرسپولیس تصریح کرد: مقابل پرسپولیس آنقدرها هم بد نبودیم، به نظر خودم حتی از بازی برابر سپاهان نیز بهتر کار کردیم اما جو بازی با پرسپولیس سبب شد بعضی از بازیکنان که تجربه کمی داشتند نتوانند آن عملکرد مطابق انتظار را داشته باشند و همین عامل سبب شد در 30 دقیقه ابتدایی بازی عملکرد دور از ذهنی ارائه دهیم؛ با این حال در نیمه دوم خوب کار کردیم و اگر از تک موقعیت‌هایمان همچون پرسپولیس استفاده می‌کردیم، قطعا نتیجه بهتری حاصل می‌شد.

افراسیابی در ارتباط با نقش محوری خود در تیم فرهاد کاظمی نیز گفت: خوشحالم که مربی بزرگی همچون کاظمی به من اعتماد دارد و تمام تلاشم را می‌کنم پاسخ اعتماد او را با عملکرد بهترم در ادامه فصل بدهم.

وی یادآور شد: کاظمی مربی بزرگی است و کار کردن با وی برای هر بازیکنی افتخار است و خوشحالم که او مرا در پست مورد علاقه‌ام بازی می‌دهد و همین امر سبب می‌شود تا علمکرد بهتری داشته باشم.

هافبک میانی سیاه‌جامگان پیرامون آینده این تیم گفت: همه به این تیم امیدوار هستیم، کاظمی مربی است که همه از او توقع دارند و مطمئنا کارش را به بهترین شکل انجام می‌دهد، جدول در شرایط فعلی گویای شخصیت تیم‌ها نیست و من مطمئنم در ادامه شرایط ما متفاوت می‌شود.

افراسیابی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که در پایان لیگ رتبه خوبی در جدول داشته باشیم و با وجود کاظمی قطعا این امر محقق می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا