مشهد

ممانعت از فعالیت تاکسی‌های فرسوده در مشهد

از فردا و با کمک ابزارهای قانونی صورت می‌گیرد؛

ممانعت از فعالیت تاکسی‌های فرسوده در مشهد

5000 دستگاه تاکسی در مشهد فرسوده هستند که باید نوسازی شوند ضمن اینکه فاز اول نوسازی تاکسی‌های فرسوده در مشهد با موفقیت به پایان رسید و هم‌اکنون فاز دوم نوسازی در جریان است.
ممانعت از فعالیت تاکسی‌های فرسوده در مشهد

با کمک ابزارهای قانونی از فعالیت تاکسی‌های فرسوده‌ای که فراخوان شده بودند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اعلام این مطلب اظهار کرد: از فردا همزمان با نهم آذرماه جاری از فعالیت تاکسی‌های فرسوده فراخوان شده در مبادی ورودی، خطوط شهری، گردشی و خطوط بی‌سیم با استفاده از ابزارهای قانونی، ممانعت به عمل خواهد آمد.
سیدمهدی علوی‌مقدم با اشاره به اینکه در فاز دوم نوسازی تعداد 1000 دستگاه تاکسی فرسوده فراخوان شدند، افزود: نوسازی برای 750 دستگاه تاکسی میسر است که از این تعداد 450 متقاضی برای انجام کار، تشکیل پرونده و واریز مبلغ به بانک عامل اقدام کردند.
وی در ادامه اظهار کرد: همچنین پرونده تعداد 50 مورد متقاضی نوسازی نیز در حال تکمیل است و در شرف اسقاط خودرو و ارائه آورده تاکسیران به بانک برای دریافت تسهیلات اختصاص داده شده هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: با این وجود پرونده نوسازی تعداد 250 تاکسی فرسوده همچنان تکمیل نشده است. این تعداد تاکسی تنها نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کرده‌اند و مراحل نقدینگی و مراجعه به بانک را پیگیری نکردند که از فردا با کمک ابزارهای قانونی که در اختیار داریم، از فعالیت این تاکسی‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد.
علوی‌مقدم تصریح کرد: 5000 دستگاه تاکسی در مشهد فرسوده هستند که باید نوسازی شوند ضمن اینکه فاز اول نوسازی تاکسی‌های فرسوده در مشهد با موفقیت به پایان رسید و هم‌اکنون فاز دوم نوسازی در جریان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا