مشهد

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ۱۱ تا ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود

مشهد|نمایشگاه عرضه مستقیم کالا 11 تا 18 اسفندماه برگزار می‌شود

علی غفوری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره و پاییزه برای این برگزار می‌شوند که تأمین کالا برای زمان‌ها‌ی پیک و اوج مصرف صورت گرفته و مردم برای مایحتاج خود دچار مشکل نشوند.

وی بیان کرد: در مشهد تصمیم‌گیری در این موضوع به عهده کمیته نمایشگاهی گذاشته شده که اتاق اصناف مشهد به نیابت از این کمیته اقدامات لازم را صورت می‌دهد و از بین حدود ۱۰۰ اتحادیه که در این شهر فعالیت دارند، حدود ۴۰ اتحادیه در این نمایشگاه به صورت مستقیم شرکت می‌کنند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تأکید بر اینکه تمام فرآیند نمایشگاه با همکاری خود اتحادیه‌ها و اتاق اصناف انجام می‌شوند، خاطرنشان کرد: با اینکه درخواست‌هایی برای برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تاکنون در چند نقطه مختلف مشهد وجود داشته اما برنامه‌ریزی برای برگزاری این رویداد، تنها در یک نقطه و آن هم نمایشگاه بین‌المللی مشهد است.

غفوری مقدم تأکید کرد: در این نمایشگاه برای حدود هزار غرفه برنامه‌ریزی شده و در دهه دوم اسفندماه یعنی از ۱۱ تا ۱۸ این ماه برگزار می‌شود که اصناف بتوانند بعد از این دوران، فروش خود را داشته باشند و علاوه بر این نشاط لازم در بازار به وجود بیاید.

وی ادامه داد: همچنین در برخی از شهرستان‌ها نیز برای برگزاری نمایشگاه بهاره برنامه‌ریزی شده و برخی درخواست‌هایی در این مورد داده‌اند که لازم است کمیته نمایشگاهی شهرستان‌ها برای انجام اقدامات برگزاری تصمیمات نهایی را در این حوزه اخذ کرده و به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اعلام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا