دانش و فناوری

هواوی رونمایی از گوشی هوشمند Mate 8 در پنجم آذرماه را تأیید کرد

OnlineNewsImage
فارنت/ در روزهای گذشته اخباری مبنی بر ارسال دعوت‌نامه‌هایی از سوی شرکت هواوی برای رویداد ۱۴ آبان‌ماه این شرکت، منتشر شد. با توجه به این‌ که در این دعوت‌نامه‌ها عکسی از یک چیپست Kirin به تصویر کشیده شده و در طراحی آن از یک تم مدارهای الکترونیکی استفاده شده بود، به‌خوبی مشخص بود که قرار است هواوی از چیپست Kirin 950 خود در آن تاریخ رونمایی کند.

سؤال اصلی اینجا بود که آیا هواوی در همین مراسم از گوشی‌هوشمند Mate 8 که مدت‌هاست انتظارش را می‌کشیم، پرده بر خواهد داشت؟

پیش‌بینی‌ها همگی بر این نتیجه‌اند که گوشی Mate 8 اولین گوشی هواوی خواهد بود که از چیپست Kirin 950 برخوردار است و به همین علت هم مراسم رونمایی از چیپ جدید هواوی، بهترین موقعیت برای رونمایی از این پرچم‌دار بوده تا بدین ترتیب هواوی بتواند با یک تیر دو نشان زده باشد. ظاهراً حالا تیزر تبلیغاتی جدید از چین رسیده که نشان می‌دهد این امر تحقق نخواهد یافت.

در این تیزر مربوط به گوشی Mate 8، تصویر یک عدد ۸ به همراه تاریخ ۲۶ نوامبر (۵ آذر) به نمایش گذاشته شده است که بر اساس آن می‌توان گفت که هواوی برای رونمایی از پرچم‌دار جدیدش، مراسم جداگانه‌ای را برگزار خواهد کرد. گفتنی است، عدد ۸ به تصویر کشیده در این تیزر نیز از طراحی شبیه به طراحی دعوت‌نامه‌های فوق‌الذکر با تم مدارهای الکترونیکی برخوردار بوده که می‌توان گفت مهر تأییدی است بر اینکه Mate 8 هواوی نیز از چیپست Kirin 950 بهره خواهد برد.

از سوی دیگر، دو تصویر جدید توسط یکی از کارمندان شرکت Foxconn، جایی که گوشی Mate 8 هواوی مونتاژ می‌شود، به بیرون درز کرده که یکی از آن‌ها بدنه فلزی دستگاه را نشان داده و دیگری درگاه سیم‌کارت آن را که ظاهراً از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، به همراه درگاه کارت حافظه میکرو‌اس‌دی را نشان می‌دهد.

در پایان باید گفت که انتظار می‌رود چیپست Kirin 950، سه روز دیگر یعنی ۱۴ آبان‌ماه رونمایی می‌شود؛ در حالی که فبلت Mate 8 سه هفته بعد، پنجم آذرماه، رخ نمایان خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

دکمه بازگشت به بالا