مشهد

گام نخست شهرداری مشهد برای توزیع بی‌واسطه کالا به‌نفع مردم

مرکز عرضه مستقیم کالا برای نوروز ۱۴۰۱ در حاشیه شهر مشهد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کمتر از ۱۰ روز پس از آنکه سیدعبدا… ارجائی، شهردار مشهد، اعلام کرد مدیریت شهری باتوجه‌به نزدیک‌شدن نوروز و ماه مبارک رمضان و در راستای رفاه حال شهروندان، با همکاری دولت آمادگی ایجاد صد مکان توزیع کالا‌های اساسی را در مناطق مختلف شهر دارد، گام نخست در این راستا برداشته و عصر دیروز هفت مرکز توزیع بی‌واسطه کالا به نفع مردم افتتاح شد.

مشهدی‌هایی که خواهان خرید از این مرکز‌ها هستند، آن‌طور که علی نجفی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اعلام کرده است، می‌توانند به این هفت مرکز مراجعه و اقلام مدنظرشان را ۲۰ درصد ارزان‌تر از بازار تهیه کنند.

نشانی این مرکز‌ها بدین شرح است: بولوار وحدت جنب وحدت ۲۱، سه‌راه ادبیات فروشگاه گلستان، بولوار مجیدیه سجادیه ۷ سوله بحران، بولوار توس بوستان پردیس قائم (عج)، خیابان شهیدبابانظر ۴۲ پشت پارکینگ شهرداری منطقه ۴، بولوار سیدی خیابان المهدی بین تقاطع کوشش و قائم (عج) و شهرک شهیدرجایی خیابان حر ۲.

راه‌اندازی ۱۳ مرکز در حاشیه شهر

فرماندار مشهد در حاشیه افتتاح این هفت مرکز که با حضور شماری از مدیران شهری و استانی برگزار شد، گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز، در ستاد تنظیم بازار شهرستان مشهد تصمیم گرفته شد با همکاری شهرداری مشهد و دیگر بخش‌ها ازجمله اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت، جایگاه‌هایی برای عرضه مستقیم کالا راه‌اندازی شود.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین داوری اضافه کرد: بر این اساس، هفت مرکز عرضه مستقیم کالا در مناطق مختلف شهر برپا و به‌صورت نمادین اولین مرکز در کنار بوستان شهیدفهمیده واقع در بولوار توس افتتاح شد.

او با بیان اینکه در این مراکز کالا‌های اساسی و دیگر اجناس موردنیاز ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار به زائران و مجاوران عرضه می‌شود، افزود: همچنین با مشارکت سپاه امام‌رضا (ع)، شهرداری مشهد و دیگر سازمان‌های مربوط، سیزده مرکز عرضه مستقیم کالا در مناطق حاشیه شهر راه‌اندازی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 14 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا