دانش و فناوری

گلکسی S8 فقط با صفحه نمایش خمیده عرضه می‌شود

 

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,گلکسی S8

 گلکسی S8‌ تنها با صفحه نمایش خمیده راهی بازار می‌شود.

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده، گوشی گلکسی S8 شرکت سامسونگ که به احتمال زیاد سال آینده راهی بازار می‌شود، مدلی با صفحه نمایش مسطح ندارد و صفحه نمایش خمیده روی آن قرار گرفته است. سامسونگ از زمان معرفی گلکسی S6 صفحه نمایش خمیده را روی گوشی‌های خودش قرار داد؛ اما یک مدل با صفحه نمایش مسطح هم برای آن‌ها در نظر گرفته بود. حالا به نظر می‌رسد که S8 در دو مدل راهی بازار می‌شود که هر دوی آن‌ها صفحه نمایش خمیده خواهند داشت.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8‌ در دو مدل با صفحه‌های نمایش ۵٫۱  اینچ و ۵٫۵ اینچ راهی بازار خواهد شد. سایت خبری Koreaherald در گزارش خودش به این موضوع اشاره کرده که سامسونگ سفارش تولید دو مدل صفحه نمایش خمیده برای گوشی‌های جدید خودش داده است. همچنین گفته شده که یک مدل از پرچم‌دار جدید سامسونگ صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد که باعث می‌شود کاربران فضای بیشتری برای کار کردن روی گوشی داشته باشند.

در ادامه‌ی شایعات گفته شده که تلفن همراه جدید سامسونگ با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۵، شش گیگابایت رم و صفحه نمایش AMOLED با کیفیت ۴K راهی بازار خواهد شد. البته با توجه به زمان زیادی که تا معرفی این محصول باقی‌مانده، باید منتظر تغییرات دیگری هم در آن باشیم.

 

اخبار تکنولوژی – دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا