گردشگری

۷ پارک و باغ زیبا در مادرید

در حالی که مادرید یک شهر بزرگ و شلوغ است، هنوز هم فضاهای سبز ، بی سر و صدا ، مناسب برای قدم زدن، دویدن یا حتی پیک نیک است. در این مقاله برخی از بهترین پارک ها و باغ ها در این  شهر را در اختیار شما قرار می دهد. با کافه مشهدی ها همراه باشید .

 

باغ گیاه شناسی رویال مادرید

بهار بهترین زمان برای بازدید از این باغ  جادویی است، با ردیف های بی پایان از گل لاله ها، نیلوفرها و گلهای رز در هر رنگ رنگین کمان. با این حال، رفتن به این باغ در فصل زمستان هم  بد نیست، زیرا باغ با درختان بونسای و گلخانه ای و با گیاهان گرمسیری گوشتی در تمام طول سال باز است. باغ گیاه شناسی شامل تقریبا ۶،۰۰۰ گونه گیاهی مختلف و حتی یک کتابخانه گیاهی خاص است، بنابراین شما نه تنها این گونه هارا مشاهده کنید، بلکه در مورد تقریبا همه چیزهایی که همیشه می خواهید درباره گیاهان  بدانید در اینجا یاد می گیرید.

 پارک بوین رتیرو

 

پارک رتیرو( Retiro ) پارک مرکزی و معروف  مادرید است.شما  سایه درختان سبز را میبینید تا زمانی که به دریاچه برسید، جایی که می توانید چند یورو را پرداخت کنید تاوقت خود را  در یک قایق تفریحی بگذرانید. اگر ترجیح می دهید یک تمرین ورزشی کوچک  داشته باشید، دوچرخه سواری، غواصی یا کار کردن در منطقه ورزشی سالن ورزشی در پارک به افراد محلی بپیوندید . شما همچنین می توانید یک کلاس یوگا بروید. در طول ماه های گرم  به کلاس یوگای طبیعی  بروید (مطمئن شوید که قبل از آن ثبت نام کنید).بازدید از کریستال پالاس( Palacio de Cristal)، یک کاخ ساخته شده از شیشه، یک تجربه فرهنگی است زیرا اغلب یک نمایشگاه مدرن در داخل ساختمان وجود دارد. نوشیدنی ها و تنقلات خود را برای یک پیک نیک همراه خود بیاورید، یا از بستنی  لذت ببرید در یکی از پارک هاکافه های مختاف میان وعده در فضای باز می دهند. همچنین یک باغ گل رز کمتر شناخته شده و باغی از  طاووس به طرف قسمت  شرقی پارک وجود دارد.

پارک El Capricho

پارک  el Capricho غم انگیز در سال ۱۷۸۷ تحت دستور دوشس Osuna ساخته شد و یک آسایشگاه برای او و خانواده سلطنتی و دوستانش بود. در حال حاضر، پارک برای عموم باز است، اما از قرنها گذشته هنوز هم جذابیت های پادشاهی خود را حفظ می کند. باغ، که ویژگی های طراحی و معماری در سبک های فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی است، پر از نقاط مخفی برای کشف است. از طریق دروازه های بلند وارد  می شوید به طرف چپ می روید و سر به سمت خانه کوچک، خانه  قدیمی، برگرفته  از یک افسانه، با سقف خم شده و درهای کوچک و پنجره هایی که برای بچه ها ساخته شده است. صعود به ستون ها و خرابه های یونانی مانند، گهواره های سیاه و سفید در دریاچه، قصر و باغ گل کاری شده، یا در لابیرنت هایی که از درختان و بوته ها بی عیب و نقص تشکیل شده اند، گم  می شوید.

پارک خوان کارلوس اول

 

یکی از فضاهای سبز جدید مادرید است ، این پارک در سال ۱۹۹۲ افتتاح شد و دارای یک دریاچه، یک سالن اجتماعات و یک مجموعه زیبا از مجسمه ها در بیرون است. پارک به دنبال سرگرمی های خانوادگی است، کارگاه ها و رویدادها اغلب در طول آخر هفته برگزار می شود. همچنین یک منطقه اسکیت، یک منطقه ماهیگیری، اجاره دوچرخه و یک قطار رایگان که هر ۳۰ دقیقه در اطراف پارک می آید نیز وجود دارد.

باغ   Sabatini

 

این مجموعه کوچک اما کاملا سرپوشیده از باغ های به سبک اروپایی در کنار کاخ معروف مادرید در مادرید واقع شده است. از آنجا که باغ ها بزرگ نیستند، این نقطه ای نیست که شما در آن یک ساعت پیک نیک  داشته باشید؛ در عوض، زمانی که شما واقعا نیاز به یک پیاده روی خوب از طریق یک فضای سبز زیبا نیاز دارید، میتوانید از این باغ بازدید کنید. بوته ها و درختان با دقت و زیبایی مرتب شده اند، رفتن به  سمت حوضچه های کوچک و البته، ویو مجلل  از سمت شمالی کاخ.

 Casa de Campo

بزرگترین فضای سبز مادرید، کاسا کمپو تقریبا هشت مایل مربع  است و برای یک دوچرخه سواری طولانی و غیرمستقیم، و  حتی برخی از پیاده روی های آهسته (که چندین سال پیش زمین شکاری بود) مناسب بود. تلورفیکو مادرید (ماشین کابلی) از سال ۱۹۶۹ فعالانه فعالیت خود را آغاز کرده است و مسافرین را از ۴۰  متری زمین در مسافتی ۲٫۵ کیلومتری بین کاسا د کمپو و منطقه پینتور در Rosales حمل می کند. این پارک نیز در نزدیکی باغ وحش مادرید واقع شده است.

پارک اروپا

پارک اروپا تور اروپا را بدون ترک اسپانیا ارائه می دهد. این پارک فقط چند مایل در خارج از شهر در حومه Torrejón de Ardoz واقع شده است، پارک ویژگی های غول پیکر از ۱۸ آثار اروپایی مانند برج ایفل، چشمه Trevi  را دارد. یک آمفی تئاتر یونان باستان، یک آسیاب بادی هلندی، برج بیلن در لیسبون و اتموم در بروکسل می تواند در این پارک منحصر به فرد یافت شود که در واقع برای بازدید و ورود رایگان  است.

 

گرد آوری : کافه مشهدی ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا