خراسان

میزان صادرات پوشاک در سال گذشته ۱۰۹۰ تن بوده است

ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: میزان صادرات پوشاک از گمرکات خراسان رضوی طی سال ۹۵ معادل ۱۰۹۰ تن و به ارزش ۱۴٫۵ میلیون دلار بوده است.
امید جهانخواه در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: میزان صادرات پوشاک از گمرکات خراسان رضوی طی سال ۹۵ معادل ۱۰۹۰ تن و به ارزش ۱۴٫۵ میلیون دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن در وزن ۳ درصد رشد و در ارزش دلاری ۶ درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه که وزن و ارزش صادرات پوشاک در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۰۵۷ تن و ۱۵٫۳ میلیارد دلار بوده است، عنوان کرد: میزان صادرات پوشاک از گمرکات خراسان رضوی طی ۳ ماهه سال ۹۶ معادل ۱۲۸ تن و به ارزش ۱٫۴۷ میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در وزن ۳۳ درصد و در ارزش دلاری ۴۵ درصد کاهش داشته است. 
مدیرکل گمرک مشهد در ادامه خاطر نشان کرد: وزن و ارزش صادرات پوشاک در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۹۰ تن و ۲٫۶ میلیون دلار بوده است. 
جهانخواه همچنین در خصوص میزان صادرات دارو در سال ۹۵ تصریح کرد: میزان صادرات دارو از گمرکات خراسان رضوی در این سال معادل ۹۵۴ تن و به ارزش ۵ میلیون دلار است که نسبت به سال ۹۴ در وزن ۲۴ درصد و از نظر ارزش ریالی ۸۹ درصد رشد داشته است.
ناظر گمرکات خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: وزن و ارزش صادرات دارو در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷۶۶٫۸ تن و ۲٫۶ میلیون دلار بوده است.
وی در ادامه گفت: میزان صادرات دارو از گمرکات خراسان رضوی طی ۳ ماهه سال ۹۶ معادل ۴۵۵ تن و به ارزش ۱۴۲۷ هزار دلار است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در وزن ۶۲ درصد و در ارزش دلاری ۲۲۱ درصد رشد داشته است. 
جهانخواه تاکید کرد: وزن و ارزش صادرات دارو در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۲۸۰ تن و ۴۴۴٫۵ هزار دلار بوده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 13 =

دکمه بازگشت به بالا