مشهد

مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد

116022t

صبح امروز مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد با حضور مسئولین دانشگاه و وزارت علوم  افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد کافی، رئیس دانشگاه فردوسی، صبح امروز 21بهمن ماه در حاشیه این افتتاحیه خاطرنشان کرد:  این مرکز ظرفیت زیادی دارد و این چیزی نیست مگر ایثار و فداکاری همکاران ما در دانشگاه.

وی ابراز امیدواری کرد، با توسعه این مرکز خدمات آن گسترش یابد.

رئیس دانشگاه فردوسی اظهارکرد: فعالیت در چنین مراکزی هیچگاه از باب رفع تکلیف نبوده و ما همیشه با این دیدگاه که دانشجویان فرزندان ما هستند تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مشکلاتشان حل شود.

در ادامه کارشکی، مدیر مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی، با بیان اینکه کارکردهای امروز دانشگاه تنها معطوف به آموزش و پژوهش نمی‌شود، ‌عنوان کرد: امروز کارآفرینی و ارتقاء مهارت‌های زندگی و نیز افزایش سلامت از دیگر کارکردهای دانشگاه‌هاست.

وی ادامه داد: مراکز مشاوره یک برنامه تفننی نبوده و در حال حاضر مورد تاکید مسئولین قرار گرفته است.

کارشکی با اشاره به فعالیت مرکز فعالیت دانشگاه فردوسی تصریح کرد: این مرکز از سال‌های گذشته فعال بوده و در رتبه‌بندی‌ها یکی از پر افتخارترین مراکز مشاوره دانشگاهی به شمار می‌آید.

مدیر مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی با بیان اینکه ما در زمینه فضای مرکز با مشکلاتی روبه‌رو بودیم، اظهار کرد: با این حال ما سال گذشته بیش از 90 کارگاه برگزار کردیم که تعداد آن در سال جاری بیشتر از قبل شده است. مشکل فضا برای ما جدی بود در نهایت به فکر تغییر آن افتادیم.

وی افزود: در حال حاضر با افتتاح این مرکز 163 مترمربع به فضای مرکز مشاوره دانشگاه اضافه شده که با ظرفیت بخش آموزش و دبیرخانه آن مجموعا 183 مترمربع طی یک سال و نیم گذشته توسعه داشته است.

کارشکی در خصوص بودجه راه‌اندازی این مرکز، گفت:  وزارت علوم 50 میلیون تومان و سازمان امور دانشجویان دانشگاه 150 میلیون تومان برای راه‌اندازی این مرکز به ما اختصاص داد. در حال حاضر 5 اتاق جدید به اتاق‌های موجود مشاوره اضافه شده است.

مدیر مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی تاکیدکرد: در حال حاضر مدت انتظار و نوبت‌دهی نسبت به گذشته کوتاهتر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا